Gå til innhold

Klær til svarte tights

Anbefalte innlegg

Gjest trenger motetips

Har kjøpt et par svarte lange tights på tilbud... men har ingenting som passer til.

Har dere noen tips? Tenkte bestille noe på ELLOS eller Spar .

Neida, jeg er ikke opptatt av merke osv, har ikke så god råd og liker godt å bestille fra sofakroken. Noen som kjeder seg og gidder å se litt sammen med meg på disse siden om det er noen "billige" topper som passer til tights?Jeg er middels høy/slank, har store pupper, litt mage...

Passer deg med støveletter til tights? har ikke så pene føtter/tær jeg ønsker å vise frem,

vet mange anbefaler sko med åpen tå.. IKKE noe for meg... men syns det er stilig med støveletter, hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381478-kl%C3%A6r-til-svarte-tights/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart er vel ganske lett å matche?

Siden du nevner Ellos - jeg har bladd litt i høstkatalogen og syntes denne her så fin ut:

http://www.ellos.no/d/Overdeler-Bluser/jsfn/_/N-1z141puZ1z13yjgZ1z141iiZ1z141od?Nr=347780

Men jeg har ikke sett den i virkeligheten. Du får vurdere om den er lang nok til tights og om det er kortermet du er ute etter. Det er lett å finne fram på Ellos-sidene hvis du spesifiserer kategorier i menyen til venstre.

Gjest trådstarter

Svart er vel ganske lett å matche?

Siden du nevner Ellos - jeg har bladd litt i høstkatalogen og syntes denne her så fin ut:

http://www.ellos.no/d/Overdeler-Bluser/jsfn/_/N-1z141puZ1z13yjgZ1z141iiZ1z141od?Nr=347780

Men jeg har ikke sett den i virkeligheten. Du får vurdere om den er lang nok til tights og om det er kortermet du er ute etter. Det er lett å finne fram på Ellos-sidene hvis du spesifiserer kategorier i menyen til venstre.

Tjah den var fin - til jeans kanskje... eller et skjørt, men ikke til tights...

tightsen er sånn bomullstight uten lomme... vil gjerne skjule rumpa i en sånn da,

noe a la tunika kanskje? Men ikke for vid eller for spraglete, gjerne noe som ser slankende ut.. og ikke kjerringaktig heller hmmmm... er liksom ikke helt sikker på HVA jeg er på utkikk etter, men når jeg ser det - så vet jeg at den vil jeg ha :)

Tjah den var fin - til jeans kanskje... eller et skjørt, men ikke til tights...

tightsen er sånn bomullstight uten lomme... vil gjerne skjule rumpa i en sånn da,

noe a la tunika kanskje? Men ikke for vid eller for spraglete, gjerne noe som ser slankende ut.. og ikke kjerringaktig heller hmmmm... er liksom ikke helt sikker på HVA jeg er på utkikk etter, men når jeg ser det - så vet jeg at den vil jeg ha :)

Det er massevis av tunikaer på de sidene. Sett opp f.eks. farge og størrelse på venstre side, så blir det mindre å bla i.

Annonse

Gjest trådstarter

Denne har jeg flere av - billig og anvendelig. Stæsje med et skjerf en bolero, vest, kort jakke -eller bare ha den som den er: http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjoler-tunikaer-Tunikaer/_/N-1z141puZ1z141sfZ1z141jd?Nr=347505

Takk, den typen kler jeg ganske godt tror jeg :)

Gjest trådstarter

Denne har jeg flere av - billig og anvendelig. Stæsje med et skjerf en bolero, vest, kort jakke -eller bare ha den som den er: http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjoler-tunikaer-Tunikaer/_/N-1z141puZ1z141sfZ1z141jd?Nr=347505

Men ser minste str er 42... hvordan er målene i ELLOS, er de sånn omtrent som Cubus?

Jeg pleier stort sett kjøpe str 40.... eller 38, avhengig av hvor stor den er i str....

Men om 42 ikke er så "stor" så går det vel...

Vet de har måletabell, men der ser jeg meg blind da jeg ikke passer til de målene... :D

Gjest annlovinda

De var fine - tror jammen jeg skal bestille meg slike

Takk for link :)

Gjest Annve

Men ser minste str er 42... hvordan er målene i ELLOS, er de sånn omtrent som Cubus?

Jeg pleier stort sett kjøpe str 40.... eller 38, avhengig av hvor stor den er i str....

Men om 42 ikke er så "stor" så går det vel...

Vet de har måletabell, men der ser jeg meg blind da jeg ikke passer til de målene... :D

Tunikaen som er avbildet er store str... Str 42 er nok alt for stort til deg hvis du normalt bruker 38-40.

Men det er mye fint hos ellos nå, mange fine tunikaer i din str.

Størrelsene på ellos varier fra merke til merke, men holder du deg til merkene som ikke er for store damer tror jeg du vil finne noe som passer deg fint.

Gjest Annve

De var fine - tror jammen jeg skal bestille meg slike

Takk for link :)

Pass på, dette er store størrelser som passer til litt store damer. Og str 42 er ofte alt for store til damer som normalt bruker str 42.

Ellos har masse fine klær både til store og små og alt i mellom:))

Annonse

Gjest Annve

det var før det :) jeg var oppe i 107, nå er jeg bare 103 - - jadda :)

Vet du, jeg er en av dem som synes at runde former kan være pent.

Jeg er selv litt stor, etter å ha vært syltynn hele livet. På mange måter trives jeg bedre med meg selv nå.

Det beste hadde vel vært å være passe, men der var jeg vel i 2 mnd eller noe:)))

Vet du, jeg er en av dem som synes at runde former kan være pent.

Jeg er selv litt stor, etter å ha vært syltynn hele livet. På mange måter trives jeg bedre med meg selv nå.

Det beste hadde vel vært å være passe, men der var jeg vel i 2 mnd eller noe:)))

jeg kaller meg erotisk lubben :) før veide jeg 67 - alltid, men så fikk jeg sykdommen lavt stoffskifte og da er det vanskelig å gå ned. Jaja, føler meg frisk i alle fall :)

Gjest Annve

jeg kaller meg erotisk lubben :) før veide jeg 67 - alltid, men så fikk jeg sykdommen lavt stoffskifte og da er det vanskelig å gå ned. Jaja, føler meg frisk i alle fall :)

Hei

Jeg også sliter med lavt stoffskifte, noe som gjorde at kiloene raste på.

Selv var jeg undervektig inntil jeg fikk stoffskifteproblemer for noen få år siden. Veide 55 kg, og var nesten 180 høy.

Samme hva jeg gjorde så var like tynn, husker jeg prøvde å trene, spise osv,, men vekta rikka seg ikke.

Så ble jeg syk og kiloene bare raste på, hadde som sagt vært fint å være passe i mer enn et par mnd i livet:(

Men jeg synes faktisk at jeg kler bedre å være litt rund, enn så tynn som jeg var tidligere.

Men nå er jo kampen å ikke legge på seg mer.

Tåler dårlig levaxin og andre stoffskifte medisiner også:((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...