Gå til innhold

Dysfunksjonelle høyreekstreme vil raide sykehus

Anbefalte innlegg

Litt om hvordan høyreekstremkulturen er:

''Innvandrere i Hellas blir stadig oftere angrepet. Høyreekstreme Gyllent daggry vil raide sykehus og barnehager for å kaste ut innvandrere.

– Vi vil kaste innvandrere og barna deres på gata for å gi plass til grekere, roper Ilias Panagiotaros i Gyllent daggry på et valgmøte i Aten.

Tilhengerne jubler og roper taktfast «Hellas for grekere!», «Rensk opp Hellas!» og «Blod, ære, Gyllent daggry!».

Hæren må settes inn og grensene minelegges, sier Alexandros, som verken vil oppgi etternavnet eller bli avbildet.''

Kilde: http://e24.no/makro-og-politikk/hellas-hoeyreekstreme-vil-raide-sykehus/20242725

Hvis man mener at man kan bedømme folk etter kulturen, så er jo dette en langt bedre indikator (folk blir tross alt høyreekstreme frivillig).

Så her har vi enda et bevis på hvor dysfunksjonelle folk i den høyreekstreke kulturen er.

Fortsetter under...

Gjest terningen

Ja, der ser du hva som skjer når det ikke går så godt i landet lenger.

Da blir "innvandrere" angrepet slik som i Hellas. Det er verdt å tenke på, også i gode tider.

Du trenger ikke kalle det hverken høyre eller venstre.

Det handler om å beskytte seg og sine, slik situasjonen er.

De vil gjøre plass til etniske grekere.

Vi blir alle slik, når det trengs. Også sindige nordmenn.

Spør forresten hva en Athener mener om romfolket.

Da blir "innvandrere" angrepet slik som i Hellas. Det er verdt å tenke på, også i gode tider.

Og det mener du skal forsvare kriminelle handlinger?

Er det mulig sier bare jeg.....

Denne gjengen fikk støtte, også:

''Ved valget i mai fikk partiet 7 prosent og 21 representanter i nasjonalforsamlingen. Under nyvalget søndag satser det på enda høyere oppslutning.''

Det sier jo mye om høyreekstreme.

Annonse

Gjest terningen

Og det mener du skal forsvare kriminelle handlinger?

Nei, og jeg har heller ikke forsvart handlingene.

Jeg bare kommenterer det som skjer.

Jeg så i en reportasje at resepter og livsnødvendige medisiner manglet på apotekene i Hellas. Og folk ble bekymret.

Da tar "overlevelsesinstinktet" i oss over.

I gode tider går alt, men når ting begynner å knyte seg til derimot....

Ikke noe jeg forsvarer, men altså en realitet.

Nei, og jeg har heller ikke forsvart handlingene.

Jeg bare kommenterer det som skjer.

Jeg så i en reportasje at resepter og livsnødvendige medisiner manglet på apotekene i Hellas. Og folk ble bekymret.

Da tar "overlevelsesinstinktet" i oss over.

I gode tider går alt, men når ting begynner å knyte seg til derimot....

Ikke noe jeg forsvarer, men altså en realitet.

Det gjør det jo ikke bedre enn om det var kvinnene, de funksjonshemmede eller de gamle som de angrep.

''Ja, der ser du hva som skjer når det ikke går så godt i landet lenger. ''

Egentlig interessant sammenligning mtp romfolket som nevnes nedenfor - den samme logikken kan jo brukes av dem for å berettige det de gjør?

Med vennlig hilsen

Men grekere har da alltid vært litt spesielle. De tror de er fem hakk bedre enn alle andre for demokratiets vugge sto der. Kjære vene, det er minst 30 år siden de spyttet etter meg på gata fordi jeg ikke var gresk.

De er tydeligvis ikke de eneste som har fordommer mot utlendinger. Man ser jo en god del av det i Norge også.

De har riktignok tatt "sommerferie", og for tiden er det romfolket som får unngjelde i stedet for muslimene, men jeg antar at de begynner å trakassere muslimene igjen i august.

Etter det blir det nok en runde med trakassering av de uføre, de homofile (skal de gifte seg OG ha barn!?"), og kanskje vi får en omgang med de sykemeldte.

Med vennlig hilsen

De er tydeligvis ikke de eneste som har fordommer mot utlendinger. Man ser jo en god del av det i Norge også.

De har riktignok tatt "sommerferie", og for tiden er det romfolket som får unngjelde i stedet for muslimene, men jeg antar at de begynner å trakassere muslimene igjen i august.

Etter det blir det nok en runde med trakassering av de uføre, de homofile (skal de gifte seg OG ha barn!?"), og kanskje vi får en omgang med de sykemeldte.

Med vennlig hilsen

De fleste synes jo at de hadde det bedre under juntaen også så jeg må si at jeg ikke forventer så mye av dem ;) Jeg kan nok tenke meg at eksen min har det bra på norsk uføretrygd i forhold til andre der nede.

De fleste synes jo at de hadde det bedre under juntaen også så jeg må si at jeg ikke forventer så mye av dem ;) Jeg kan nok tenke meg at eksen min har det bra på norsk uføretrygd i forhold til andre der nede.

Det finnes noe få ekstremt rike folk i Hellas, som nå har flyttet pengene sine til utlandet, og ikke betaler skatt.

Den jevne greker arbeider visstnok flere timer enn noen annen nasjon i Europa. Men så lenge alt av penger forsvinner ut av landet, så er det jo lite å gjøre.

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...