Gå til innhold

Hva slags syn har du på overvektige?

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo en del slanke her ogsaa, men veldig mange overvektige og ikke bare litt overvektige heller.

Det er mulig at vi virker veldig gjerrige naar vi sitter paa restaurant og deler maten vaar, men det faar bare vaere. Porsjonene er jo enorme :)

Jeg var bare i midtvesten og der var porsjonene samme størrelse som her. Og jeg som er så glad i mat, jeg kunne faktisk ha spist mer.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• XbellaX

4

• Sør

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

''Det skal sies at det er nesten umulig uansett. Det er saa mye godt og saa mange fristelser. Har vaert flink frem til naa, men jeg har saa lyst til og lesse innpaa med all verdens godsaker. Mannen min gaar helt amok i kakedisken :) ''

Jeg var helt lost allerede ved frokosten. Bagels med philadelfia...

Jeg har vært beinhard med meg selv, men det har vært vanskelig. Veldig vanskelig:)

Hva med de tannløse? De er ikke jeg så glad i. Eller de som røyker, for ikke å snakke om de som drikker.

Jeg er ikke så glad i briller heller. Og lave folk er skikkelig atale, for ikke å snakke om høye!

Ikke er jeg så begeistret for blondiner heller. Og særlig de som har store bryst. Ja, store bryster generellt.

Og så har jeg store problemer med svake haker.

Anorektikere har jeg store problemer med.

Og så er det campingfolk, og da særlig bobilfolket.

Kunne fortsatt hele kvelden egentlig...

Men skal ut med en del av de jeg ikke liker...

De med svake haker er nesten ikke til å holde ut med!:)

Gjest Cinnamongirl

Jeg må innrømme at jeg tenker at personen enten har et problem med selvkontroll ift matinntak eller ikke prioriterer helse/utseende.

Hører mange overvektige som klager over at de "spiser ingenting" - men jo - det gjør de faktisk.

Tar forbehold om at noen få er syke og at dette ikke gjelder dem.

Har ellers intet negativt syn ift personligheten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...