Gå til innhold

Hvordan aktivere trådløst nettverk på HP?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest disco Line

Noen datamaskiner har en fysisk knapp man kan trykke inn, du får se om du finner en.

Denne knappen kjenner jeg godt til, men jeg får kun velge mellom å skru AV eller DEAKTIVERE(her skulle man skrudd på) det trådløse nettet.

Denne knappen kjenner jeg godt til, men jeg får kun velge mellom å skru AV eller DEAKTIVERE(her skulle man skrudd på) det trådløse nettet.

Da går du inn på kontrollpanelet, høyreklikker på "Wireless netwok" og velger "Enable". Funker det?

Med vennlig hilsen

Onsdag1365380628

Har samme problem med min pc. Jeg må restarte den når dette skjer. Heldigvis ikke så ofte, men irriterende nok. Har alltid vært slik. Har også en knapp som er for å trykke på. Men verken den eller kontrollpanel er til hjelp.

Annonse

Gjest disco Line

Da går du inn på kontrollpanelet, høyreklikker på "Wireless netwok" og velger "Enable". Funker det?

Med vennlig hilsen

Prøvde det for en tid tilbake, men det fungerte ikke. MEN jeg greide å løse problemet på en annen måte - husker ikke helt hva jeg gjorde ;)

Uansett, takk for forslagene folkens :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...