Gå til innhold

Vanessa Quintavalle tenker kun på seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kalles kapitalisme.

Er du en av dem som er mot det?

Skrevet

Den dama er ikke helt god. Jeg kjenner området og stridighetene (som har pågått i nærmere 10 år), og jeg tror hun har tenkt å vise de som bor (fast) i området at det finnes verre ting å ha som naboer enn et ikke-godkjent pukkverk. Det er ikke normalt å gjøre noe sånt uten å informere den man eier tomta sammen med.

http://dittoslo.no/lokalavisengroruddalen/nyheter-groruddalen/albert-chr-hehre-pukker-ulovlig-pa-arvoll-1.7200195

http://dittoslo.no/lokalavisengroruddalen/nyheter-groruddalen/jeg-er-tatt-pa-senga-100-prosent-1.7445490

Jeg unner romfolket et sted de kan få et minimum av fred, men tror ikke de har noe å vinne på å bli trukket inn i en konflikt som er temmelig heit fra før av. De som bor ved siden av, har hatt en støyende skytebane som nabo i alle år. Jeg kan forstå at de ikke er så glade for at det som angivelig skulle bli et ridesenter (riktignok så dyrt at det nok først og fremst ville generere masse trafikk fra andre bydeler), har blitt til et steinbrudd - og nå en campingplass som tiltrekker seg media, bråkmakere og sensasjonslystne fra hele byen.

http://www.lokalavisen.no/nyheter/motstand-mot-utbygging-1.4794619

http://dittoslo.no/nyheter/full-forvirring-om-nytt-ridesenter-pa-arvoll-1.6429659

Hun har hatt noen merkelige raid på byggetomter i nabobydelene også, kanskje for å finne ut mer om rutinene for godkjennelse i byggesaker. Høflighet har ikke vært noe stikkord for disse besøkene.

Gjest Fcerre
Skrevet

Det kalles kapitalisme.

Så det er greit for deg at man kan bruke enhver metode for å tjene penger?

Skrevet

Så det er greit for deg at man kan bruke enhver metode for å tjene penger?

Det er jo slik kapitalismen fungerer. Man skal holde seg innenfor love, eller i det minste ikke bli tatt...

Jeg sier dog ikke at jeg liker det er slik, bare at det er slik det fungerer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det kalles kapitalisme.

''Er du en av dem som er mot det?''

Hvorfor fokuserer du på person?

Skrevet

''Er du en av dem som er mot det?''

Hvorfor fokuserer du på person?

Hele tråden er jo fokus på én person.

Jeg, derimot, etterspør trådstarters opinion.

Bella Dotte
Skrevet

Var det Vanessa Quisling hun het?

Gjest Fcerre
Skrevet

Var det Vanessa Quisling hun het?

Man kan begynne å lure ja!

Gjest SuperMa
Skrevet

''– Disse menneskene bringer med seg en kultur som er en forslummingskultur, ikke bare for oss som er rundt, men for dem selv også, sier en annen nabo, Ragnhild Groven. ''

Det er helt enig i. At det kommer nå en strøm med disse vil bli en katastrofe. Vi er et rikt land med ordentlige folk for det meste. Med disse menneskene vil norges rykte falle betraktelig. Hvilke turister vil komme til norge når disse menneskene plager livet av folk på gaten. Vil vi falle ned på Romanias nivå. Jeg håper ikke det, men da må noe gjøres. Vi kan ikke tillate at slike folk forslummer vårt land.

Skrevet

Hele tråden er jo fokus på én person.

Jeg, derimot, etterspør trådstarters opinion.

Hvorfor fokuserer DU på trådstarter når du hele tiden maser om at personfokusering er noe negativt? Du kan ikke gjemme deg bak at trådstarter fokuserer på person så lenge du har vært så til de grader kritsisk til personfokusering her inne. Er det bare et nytt bevis på at du innbiller deg at de samme reglene ikke gjelder for deg?

Skrevet

Hvorfor fokuserer DU på trådstarter når du hele tiden maser om at personfokusering er noe negativt? Du kan ikke gjemme deg bak at trådstarter fokuserer på person så lenge du har vært så til de grader kritsisk til personfokusering her inne. Er det bare et nytt bevis på at du innbiller deg at de samme reglene ikke gjelder for deg?

Som sagt, å spørre hva noen mener er faktisk debatt, ikke personfokus.

Skrevet

Som sagt, å spørre hva noen mener er faktisk debatt, ikke personfokus.

Hvorfor skjønner du ikke at ikke alle er enige i konklusjonen din?

Skrevet

Hvorfor skjønner du ikke at ikke alle er enige i konklusjonen din?

Jeg har ikke påstått at alle er enige. Les hva som står.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...