Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''omfolkleiren på Årvoll skal ikke ryddes omgående, melder NRK.

– Det er klart at vi ser en annen situasjon i dag på Årvoll enn vi så i går, det betyr at vi ikke har grunnlag for å sette i verk noen akutt rydding av leiren, sier fungerende bydelsdirektør Kristin Enstad til NRK.

Klagen som ble sendt inn av advokat Tor Erling Staff på vegne av tomteeier Vanessa Quintavalle og romfolket, har med andre ord vært vellykket. ''

Kilde: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3436987.ece

Det hjelper med en advokat! Da er det nemlig større sjanse for at lover og regler følges, fremfor at politikerne bare følger hat-skrikene.

Fortsetter under...

En advokat er en som mot betaling forsøker å fremme interessene til den som betaler ham.

''En advokat er en som mot betaling forsøker å fremme interessene til den som betaler ham. – Bamse Lorentz

''

Ja, selvsagt. Hva så?

Det var åpenbart nødvendig i dette tilfellet.

Annonse

Louis Cyphre

Hvorfor drar du ikke heller opp på Årvoll og gjør nytte for deg i steden for å sitte her å ralle time etter time, dag etter dag?

''Hvorfor drar du ikke heller opp på Årvoll og gjør nytte for deg i steden for å sitte her å ralle time etter time, dag etter dag?''

Godt forslag!

Hva gjør du personlig for å hjelpe romfolket? Utenom å tale deres sak her på DOL?

Dette er ikke kritikk rettet mot deg, for jeg er enig med deg i denne saken. Spør bare av nysgjerrighet!

Jeg gir penger når det passer, og smil.

Med vennlig hilsen

Gjest ANTIrasist1

Jeg er kjempeglad. Både for at Rom-folket får bli og for at jeg ikke bor på Årvoll. Da kan jeg som den prektige antirasisten jeg er si hurra... men helt uten å merke hvordan det er å ha dem boende i nærheten. Så dette er en gladnyhet for meg! Nå håper jeg flere folkegrupper følger Rom-folkets eksempel. Det er plass til mange flere i Oslo, både under broer, i skolegårder og på gaten utenfor butikker. Sandkasser kan brukes til toalett, iallfall inntil Oslo kommune bygger dusj, toalett og oppholdsrom for alle som vil bo gratis i Oslo.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...