Gå til innhold

Laste ned bilde på veggen i facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Fb-grønn

Har et bildet jeg fant på nettet som jeg har lagret på pc`en min Dette bildet ønsker jeg nå å poste på veggen til ei venninne. hvordan gjør jeg egentlig dette? Sammen med en tekst? er litt ny i facebook- verdenen og dessuten ikke så flink med data. Tørr likevel ikke å spørre venner og familie om dette for det er jo noe som alle skal kunne... hi hi.

Fortsetter under...

''Har et bildet jeg fant på nettet som jeg har lagret på pc`en min Dette bildet ønsker jeg nå å poste på veggen til ei venninne. hvordan gjør jeg egentlig dette? Sammen med en tekst? er litt ny i facebook- verdenen og dessuten ikke så flink med data. Tørr likevel ikke å spørre venner og familie om dette for det er jo noe som alle skal kunne... hi hi.''

Ok. Du har allerede lagret bildet på pc-en din. La oss si at du har lagret det på skrivebordet ditt. Logg på FB. Gå inn på "bilder". Trykk på "last opp bilder". Klikk på "velg bilder som skal lastes opp". Så bruker du rullegardina til å finne skrivebord, dersom det er der du hadde lagret bildet på pc-en din. Så dobbeltklikker du på bildet.

Nå har du det inn på din egen FB-konto. Du kan deretter publisere det på din venns vegg, ved å klikke "del" på bildet og velge din venns vegg.

Gjest Fb-grønn

''Har et bildet jeg fant på nettet som jeg har lagret på pc`en min Dette bildet ønsker jeg nå å poste på veggen til ei venninne. hvordan gjør jeg egentlig dette? Sammen med en tekst? er litt ny i facebook- verdenen og dessuten ikke så flink med data. Tørr likevel ikke å spørre venner og familie om dette for det er jo noe som alle skal kunne... hi hi.''

Ok. Du har allerede lagret bildet på pc-en din. La oss si at du har lagret det på skrivebordet ditt. Logg på FB. Gå inn på "bilder". Trykk på "last opp bilder". Klikk på "velg bilder som skal lastes opp". Så bruker du rullegardina til å finne skrivebord, dersom det er der du hadde lagret bildet på pc-en din. Så dobbeltklikker du på bildet.

Nå har du det inn på din egen FB-konto. Du kan deretter publisere det på din venns vegg, ved å klikke "del" på bildet og velge din venns vegg.

Tusen takk for god forklaring! :)

Gjest Fb-grønn

''Nå har du det inn på din egen FB-konto. Du kan deretter publisere det på din venns vegg, ved å klikke "del" på bildet og velge din venns vegg.''

Får jeg tekst under bildet publisert samtidig da om jeg ønsker det? Dvs kan jeg skrive teksten til bildet før jeg legger det ut? Slik at jeg ikke må skrive teksten i kommentarfeltet under etter at bildet er lagt ut?

''Nå har du det inn på din egen FB-konto. Du kan deretter publisere det på din venns vegg, ved å klikke "del" på bildet og velge din venns vegg.''

Får jeg tekst under bildet publisert samtidig da om jeg ønsker det? Dvs kan jeg skrive teksten til bildet før jeg legger det ut? Slik at jeg ikke må skrive teksten i kommentarfeltet under etter at bildet er lagt ut?

Skriv i feltet der du laster opp bildet, da kommer tekst først og bildet under

Annonse

Gjest Modern77

Du kan laste et bilde direkte opp på veggen til en venn og, uten å laste det inn på din profil.

Gå til veggen til vennen din. Der kan du velge Last opp bilde/video,

bla så igjennom til du finner bildet du vil sende, klikk deretter publiser.

Du kan laste et bilde direkte opp på veggen til en venn og, uten å laste det inn på din profil.

Dæsken, det har du rett i ja. Takk for innspillet!

jeg skrev det før deg - såh! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...