Gjest godt for magen Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Jeg er sløv til å spise riktig frokost, det blir gjerne Hatting rundstykker i ferier og helger, og variert brød/knekkebrød til hverdags, men jeg _vet_ at jeg har godt av den mere fiberrik start på dagen. Hva spiser du til frokost? Noen som spiser havregrøt? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 2 knekkebrød til frokost. Hvilken type knekkebrød varierer. Det har vært mye Sport+, men siste par mnd har det blitt noe som heter "mineral" eller liknende. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Jeg spiser enten en liten porsjon müsli med mye forskjellige korn, frø og nøtter og med melk på, eller 1 Wasa Sport+ knekkebrød med smøreost, eller av og til 1 stekt egg med litt tomatbønner til. Jeg drikker vann til frokost, men tar gjerne mine jerntabletter en liten stund før frokost, og da sammen med 1/3 glass appelsinjuice. 0 Siter
tusseline Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Jeg spiser havregrøt hver dag . Har på cottage cheese, så metter det godt - og langt utover dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.