Gå til innhold

Et hyggelig gjensyn til glede for alle (youtube)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest maiapril

Den der er overhodet ikke morsom lenger. Og det passer ikke å sende den på lillejulaften. Nyttårsaften hadde vel passet bedre.

Jeg tror NrK undervurderer det norske folk ved å tro at vi synes den er like morsom etter å ha sendt den hvert bidige år siden 70-80 tallet en gang. Jeg så den første gang da jeg var liten, siden har jeg vel sett den et par ganger til. Det holder faktisk. Synes hele greia er idiotisk. Iallfall er det idiotisk å sende den hver bidige lille-julaften. Tror ingen gidder å se på det likevel.

Rart at ikke NrK snart setter opp Allo`Allo`på lørdagskveldene igjen... Gjesp!

Gjest vaffel-Hjørdis

Den der er overhodet ikke morsom lenger. Og det passer ikke å sende den på lillejulaften. Nyttårsaften hadde vel passet bedre.

Jeg tror NrK undervurderer det norske folk ved å tro at vi synes den er like morsom etter å ha sendt den hvert bidige år siden 70-80 tallet en gang. Jeg så den første gang da jeg var liten, siden har jeg vel sett den et par ganger til. Det holder faktisk. Synes hele greia er idiotisk. Iallfall er det idiotisk å sende den hver bidige lille-julaften. Tror ingen gidder å se på det likevel.

Rart at ikke NrK snart setter opp Allo`Allo`på lørdagskveldene igjen... Gjesp!

''Iallfall er det idiotisk å sende den hver bidige lille-julaften. Tror ingen gidder å se på det likevel. ''

Er vel ett ar årets mest sette programmer!

Gjest maiapril

''Iallfall er det idiotisk å sende den hver bidige lille-julaften. Tror ingen gidder å se på det likevel. ''

Er vel ett ar årets mest sette programmer!

''Er vel ett ar årets mest sette programmer!''

Sier hvem? NrK?

Hvis det mot formodning skulle stemme at dette er et av årets mest sette program så får jeg gratulere NrK med at de likevel har tatt nordmenn flest på kornet, og ikke undervurdert dem.

Jeg fatter bare ikke hvorfor. Trodde vi var mer intelligente her i landet enn som så.. ;)

Annonse

''Er vel ett ar årets mest sette programmer!''

Sier hvem? NrK?

Hvis det mot formodning skulle stemme at dette er et av årets mest sette program så får jeg gratulere NrK med at de likevel har tatt nordmenn flest på kornet, og ikke undervurdert dem.

Jeg fatter bare ikke hvorfor. Trodde vi var mer intelligente her i landet enn som så.. ;)

''Sier hvem? NrK?''

Det var jo ett år at NRK sendte programmet litt før annonsert tid - det ble en seerstorm mot NRKs sentralbord og de måtte sende det igjen senere på kvelden. :o)

Selv om du synes det er idiotisk så er et mange andre som synes det er morsomt vet du. :o) Vi pleier gjerne å se det, men kun på lille julaften, ellers i året gidder vi ikke, men da hører det liksom med. :o)

Gjest Winterbottom

''Sier hvem? NrK?''

Det var jo ett år at NRK sendte programmet litt før annonsert tid - det ble en seerstorm mot NRKs sentralbord og de måtte sende det igjen senere på kvelden. :o)

Selv om du synes det er idiotisk så er et mange andre som synes det er morsomt vet du. :o) Vi pleier gjerne å se det, men kun på lille julaften, ellers i året gidder vi ikke, men da hører det liksom med. :o)

Enig! Jeg er vokst opp med det programmet. Når jeg ser det programmet får jeg en god følelse, da julen i barndommen var en god tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...