Gå til innhold

Endelig - en deilig varm sommersoldag!

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Denne sommeren er jammen merkelig. Jeg pleier å være flink til å få med meg de varme soldagene og utnytte de maksimalt, men det har ikke vært mange av dem i år, i alle fall ikke nå i juni/juli.

MEN - i dag var DAGEN, i alle fall her i Kristiansand! Varmt, nesten skyfritt, bare litt bris. Jentene og jeg var i Badeland i Dyreparken i 8 timer :-)))) Nå er de så store at jeg kan ligge og lese og sole meg uten å passe dem hele tiden - så jeg lå en god stund og bare nøyt sola, badet litt med dem, solte meg igjen, duppet av litt, kjørte Haisann med den ene, vi kjøpte middagsmat der, traff noen venner de siste par timene og var med dem.

Hadde jeg bestemt, hadde vi heller valgt ei strand eller hytta, men Badeland var faktisk helt okey det og. Selv om det er en god del folk, så er det ikke mye støy og bråk - eller så er jeg vanvittig flink til å filtrere lyd.... ;-)

Håper på sol i morgen og, men det er jo nesten for mye å ønske seg to fine dager på rad....!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381728-endelig-en-deilig-varm-sommersoldag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• Colette

8

• frosken

3

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest prust

Jeg har fått min dose med sol for ei stund, så jeg håper på regn i morgen slik at jeg kan fortsette mitt påbegynte arbeide innendørs med god samvittighet :-)

Huff da.

Neida, regn er sikkert greit nok når en skal jobbe inne - men her i landet har det ikke vært noen fulldose med sol og varme i sommer i alle fall.

Skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk for å oppmagasinere litt mer varme før vinteren!!!!!

Gjest Nickløsheletida

Hjemme. Det ligger bilder under I love Oslo som jeg har kopiert over på min side. Helt sykt.

Jeg så det nå. Det må være veldig lokalt, da jeg det ikke kom noe her. Tror ikke noe på den globale oppvarmingen. Mer sannsynlig at vi går mor en ny istid :)

Annonse

Jeg har fått min dose med sol for ei stund, så jeg håper på regn i morgen slik at jeg kan fortsette mitt påbegynte arbeide innendørs med god samvittighet :-)

Jeg satser på at yr har rett og at det blir knallvær lørdag kveld. Springsteen på Valle Hovin en varm kveld blir bra :-)

Jeg så det nå. Det må være veldig lokalt, da jeg det ikke kom noe her. Tror ikke noe på den globale oppvarmingen. Mer sannsynlig at vi går mor en ny istid :)

Jeg vet ikke. Det er hetebølge i nesten hele USA, 120F i Sørstatene og i Arizona. Det har regnet i Connecticut og i South Carolina. Grunnen til at jeg vet det er at alle der er like opptatt av været som vi er for tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...