Gå til innhold

Life is NOT like a box of chocolate

Anbefalte innlegg

Tulipanblomst
Skrevet

Det avhenger vel av hvilke krav du har. Man kan fint få det man vil ha om man ikke har for høye krav.

Skrevet

Det avhenger vel av hvilke krav du har. Man kan fint få det man vil ha om man ikke har for høye krav.

Hva er for høye krav da? Slippe å være nesten psykotisk?

Gjest nåddah
Skrevet

Joda, men man må jobbe for å få det man ønsker :)

Kan ikke få alt i hendene.

Skrevet

Joda, men man må jobbe for å få det man ønsker :)

Kan ikke få alt i hendene.

Haha, det er det dummeste jeg har hørt. Det er ikke mulig å gjøre noe med situasjonenen min, ellers hadde jeg vel for svingende gjort det.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hva er for høye krav da? Slippe å være nesten psykotisk?

Ta medisiner da så slipper du å være psykotisk.

Skrevet

Ta medisiner da så slipper du å være psykotisk.

Jeg tar masse medisiner, faktisk så mye at jeg har fått beskjed om at det ikke har noen hensikt å ta mer. Likevel blir jeg ikke kvitt symptomene.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg tar masse medisiner, faktisk så mye at jeg har fått beskjed om at det ikke har noen hensikt å ta mer. Likevel blir jeg ikke kvitt symptomene.

Så kjedelig. Prøvd solian? Den ga effekt ganske snart og masse symptomer forsvant.

Skrevet

Så kjedelig. Prøvd solian? Den ga effekt ganske snart og masse symptomer forsvant.

Nei, har ikke forsøkt den. Men jeg har fått beskjed om at ikke mer kan gjøres med medisiner.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nei, har ikke forsøkt den. Men jeg har fått beskjed om at ikke mer kan gjøres med medisiner.

Ok, det var jo synd :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...