Gå til innhold

Londontur

Anbefalte innlegg

Gjest koster flesk?
Skrevet

Skal til London med en venninne neste år, kanskje til høsten??

Når er det billigst?

Og hva må jeg regne med det vil koste, skal sette av penger fra neste lønn...

må vel ha til flybillett, hotell og lommepenger.

Usikker på om det blir weekend eller en hel uke.

Gjest eks-turisten
Skrevet

Jeg tror flybillettene iallefall er billigst hos Ryanair. Og en kan også få ok pris på overnatting, hvis en ikke er altfor kresen med valg av hotell og avstand til sentrum.

Jeg og den eldste dattera mi var på en langhelg i London for litt siden. Med fly tur/retur og tre netter på hotell (som lå ca 20 min gange fra Oxford Street) for to personer betalte vi under 5000 kr. Så kommer jo mat og lommepenger i tillegg. Vi fikk med oss blant annet Dungeons, Madame Tussauds og London Eye i tillegg til buss-sightseeing. Shopping og souvenir-kjøp ble det også litt av. Alt i alt for hele turen ble det rundt 10.000. Så ja, det koster! Men var jo en opplevelse for 13-åringen min, da. Og veldig kos både for henne og meg å bare være oss to. Neste år skal jeg reise med den andre datteren min. Gleder meg allerede. :)

Håper du får spart deg opp sånn at du kan kose deg masse i London. Det er en fantastisk by for turister. :) God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...