Gå til innhold

Din drømmeplass å bo i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

En skjelden gang tenker jeg at det kunne vært deilig og bo på landet og helst der jeg vokste opp, men det hadde nok blitt for kjedelig i lengden.

Oslo har alt en trenger. Her er vakker natur rett utenfor bykjernen med marka og Oslofjorden.

Oslo er en koselig småby og jeg håper den ikke ødelegges av økende tigging og kriminalitet.

Fortsetter under...

Gjest ønsker men vanskelig

Mange steder jeg kunne tenkt meg å bo. Men etter vi fikk et barn med adhd og andre nevropsykologiske vansker, og møtt mye mistenkeliggjøring og mangel på kunnskap, har flyttemuligheter blitt mer begrenset. Vi har også skjønt at det viktigste for oss er å bo et sted hvor skolen og andre kommuneansatte i alle fall har kunnskap nok om tilstanden.

Dette til tross for at vi voksne godt kunne tenke oss å bo en annen plass.

Gjest prust

En sørlandsidyll.

Men vi bor i Trondheim, plassen skyene kvitter seg med fukta på, i disse dager :-(

''En sørlandsidyll.

Men vi bor i Trondheim, plassen skyene kvitter seg med fukta på, i disse dager :-(

''

Temmelig grått og vått her på Sørlandet også, dessverre.... Det er vel 3. eller 4. julien på rad som har vært elendig.

Annonse

Gjest Hulderen

Ok, jeg får vel tro deg. Alle steder har sin sjarm, i alle fall når man har slått rot der.

Nei, eh...Jeg syntes vel bare det så helt nitrist ut der. Stille, dødt og trist, og menneskene så inneslutta og skeptiske ut. De jeg så. De blide var nok inne og gjorde morsomme ting med vennene sine;)

He he, det siste stemmer nok. Som du nok har gjettet, har jeg gode venner som bor i Lakselv. Jeg har aldri spurt dem om de er lykkelige, men blide, hyggelige og varme, det er de :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...