Gå til innhold

Hvem spilte med Lillebjørn?

Anbefalte innlegg

Gjest minnekveld

Jeg fikk ikke med meg innledningen, så jeg lurer på hvem han gitaristen var som spilte sammen med Lillebjørn Nilsen i kveld på minnemarkeringen. Jeg syns jeg har sett ham før.

Forresten gikk jeg glipp av Bruce Springsteen dessverre, for akkurat da var jeg ute av stua for å legge ungene. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381782-hvem-spilte-med-lillebj%C3%B8rn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det, la ikke merke til det. Her ble det baluba da vi fikk besøk akkurat da Halvdan Sivertsen og Vinnie skulle synge Sommerfugl i vinterland - noe som 11-åringen hadde gledet seg veldig til å høre.

Vi skrudde ned lyden litt, men hun ble så veldig sint og lei seg, vi skurdde opp igjen, men da var hun gått helt i vranglås. Forstår at hun ble lei seg, men det ble litt voldsomt.

En flott konsert, synes jeg :-)

Hmmm - nå er hun på vei i seng, tror ikke jeg skal si det til henne. Vet du om den går i reprise i morgen?

I natt kl. 0140 på NRK1.

Bare sånn i tilfelle du skal ta de opp.

De kommer sikkert flere repriser :-)

Ps. Måtte le litt av måten du skrev på. Gått i "vranglås", he,he !

Det bringer frem minner det ser du :-)

Gjest prust

I natt kl. 0140 på NRK1.

Bare sånn i tilfelle du skal ta de opp.

De kommer sikkert flere repriser :-)

Ps. Måtte le litt av måten du skrev på. Gått i "vranglås", he,he !

Det bringer frem minner det ser du :-)

Orker ikke ta det opp - satser på at det blir en annen reprise på dagtid. Hun ville IKKE se det på nett-tv - det skulle være på ordentlig, på TV, og poenget var at det var DIREKTE!

Vranglås ja - når ei jente på 11 hylskriker mens vi har besøk og ikke gir seg før etter en halvtime... Hun ble sendt inn på rommet etterhvert da, og påstod at vi hadde ødelagt alt...

Men heldigvis kom humøret seg før hun skulle legge seg.

Annonse

Gjest webraq

Orker ikke ta det opp - satser på at det blir en annen reprise på dagtid. Hun ville IKKE se det på nett-tv - det skulle være på ordentlig, på TV, og poenget var at det var DIREKTE!

Vranglås ja - når ei jente på 11 hylskriker mens vi har besøk og ikke gir seg før etter en halvtime... Hun ble sendt inn på rommet etterhvert da, og påstod at vi hadde ødelagt alt...

Men heldigvis kom humøret seg før hun skulle legge seg.

''og påstod at vi hadde ødelagt alt...''

Det gjorde dere jo også (i hennes verden) der og da ;)

Gjest prust

''og påstod at vi hadde ødelagt alt...''

Det gjorde dere jo også (i hennes verden) der og da ;)

Jo, akkurat da vi skrudde ned lyden - men vi skrudde den opp igjen da hun begynte å grine (etter kanksje 10 sekunder) - men hun fortsatte å hylgrine så mye at hun ikke hørte noe av sangen da Vinnie sang.

Jeg forstår at hun ble sint, men hun burde jo ha stoppet griningen når vi satte opp lyden igjen, slik at hun fikk med seg nesten hele sangen.

Jo, akkurat da vi skrudde ned lyden - men vi skrudde den opp igjen da hun begynte å grine (etter kanksje 10 sekunder) - men hun fortsatte å hylgrine så mye at hun ikke hørte noe av sangen da Vinnie sang.

Jeg forstår at hun ble sint, men hun burde jo ha stoppet griningen når vi satte opp lyden igjen, slik at hun fikk med seg nesten hele sangen.

Var hun 11 år? Merkelig reaksjon fra et barn på den alderen, er det ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...