Gå til innhold

Ok, et eksperiment

Anbefalte innlegg

Du er en voksen mann (noe som overrasket meg, da jeg var sikker på du var dame), men en datter som elsker Justin Bieber. Du er dessuten kristen, og en smule trangsynt i forhold til spesielt homofile, og er lite i stand til å ta innover deg at andre kan og har lov til å tenke annerledes enn deg.

Fortsetter under...

Gjest maiapril

Du er en voksen mann (noe som overrasket meg, da jeg var sikker på du var dame), men en datter som elsker Justin Bieber. Du er dessuten kristen, og en smule trangsynt i forhold til spesielt homofile, og er lite i stand til å ta innover deg at andre kan og har lov til å tenke annerledes enn deg.

''Du er en voksen mann (noe som overrasket meg, da jeg var sikker på du var dame),''

*Knegg* Ja, kanskje Sør likevel har rett i at jeg er skaphomse, siden jeg har så feminine trekk at folk tar meg for å være dame? ;)

Gjest maiapril

''Hvem/hva tror dere at jeg er? Hva har dere fått med dere av informasjon?''

Du er kona til sør.

''Du er kona til sør.''

Haha, faktisk har noen trodd det tidligere også. Da diskuterte jeg mye med ham under et annet nick. Men jeg er ikke kona hans. Jeg er jo en mann...

Annonse

''Du er en voksen mann (noe som overrasket meg, da jeg var sikker på du var dame),''

*Knegg* Ja, kanskje Sør likevel har rett i at jeg er skaphomse, siden jeg har så feminine trekk at folk tar meg for å være dame? ;)

''*Knegg* Ja, kanskje Sør likevel har rett i at jeg er skaphomse, siden jeg har så feminine trekk at folk tar meg for å være dame? ;)''

Hmm, jeg har fått med meg at du er kristen og meiner at homofili er synd. Ellers har jeg ikke noe inntrykk av deg, har likevel sett for meg ei middelaldrende _dame_ av en eller annen grunn.

Søren, nå må jeg nok lese alle innleggene din en gang til ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...