Gå til innhold

Hvordan kan en politiker si noe slikt?

Anbefalte innlegg

Jada, noen la ham til en gruppe, men hvordan i h*lvete kan en lokalpolitiker for Frp finne på å skrive noe slikt?

''For min del kan det derre idiot­romfolket bli kasta på havet og bedt om å bli svømme tilbake. Eller så skulle jeg ønske at noen snitter de opp i småbiter og bruker de som hundefor. ''

Det er LANGT utover det som er akseptabelt. Hadde Mullah Krekar sagt noe slikt så hadde han (sannsynligvis med rette) sittet bak lås og slå.

Hva pokker går det gjennom hodet til mennesker som sier slikt om andre mennesker - at han ønsker de skal snittes opp i småbiter og brukes som hundefor (!)?

*kvalm*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381810-hvordan-kan-en-politiker-si-noe-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er på tide at regjeringen finner en løsning på problemet før hatet sprer seg ytterligere. Jeg synes de er alt for tafatte.

Ja, regjeringen bør gjøre mer, men det berettiger på ingen måte noe av det han sier.

Med vennlig hilsen

''hvordan i h*lvete kan en lokalpolitiker for Frp finne på å skrive noe slikt?''

Stygt sagt, men dette var en "tidligere Frp-politiker" ("fjerdekandidat ved fjorårets kommunevalg"), som "opplyser at han ikke lenger er aktiv i Fremskrittspartiets lokallag i Kautokeino.".

Gjest Psyk av alt

Ja, det er altså en grunn til at jeg ikke stemmer frp.

Håper dette får konsekvenser. Det skal bli interessant å se. Dessverre er det slik at det er en del mennesker som synes slike uttalelser er helt på sin plass. Det er jo fremskrittspartiets kjepphest å kalle en spade for en spade.

Annonse

Nord og ned

Samen er sikkert tremenning til AP-samen som gikk god for holocaust for ikke lenge siden, samt samepolitikeren også fra Ap som nylig var i søkelyset for å ha støttet en lokal voldteksdømt,og trakassert offeret på facebook.

Så her snakker vi nok engang om ukultur, uansett hvor mye du benekter eksistensen av kultur i det hele tatt.

Ja, det er altså en grunn til at jeg ikke stemmer frp.

Håper dette får konsekvenser. Det skal bli interessant å se. Dessverre er det slik at det er en del mennesker som synes slike uttalelser er helt på sin plass. Det er jo fremskrittspartiets kjepphest å kalle en spade for en spade.

''Det er jo fremskrittspartiets kjepphest å kalle en spade for en spade.''

Det gjelder kun for alle unntatt Frp selv! ;-)

Med vennlig hilsen

''hvordan i h*lvete kan en lokalpolitiker for Frp finne på å skrive noe slikt?''

Stygt sagt, men dette var en "tidligere Frp-politiker" ("fjerdekandidat ved fjorårets kommunevalg"), som "opplyser at han ikke lenger er aktiv i Fremskrittspartiets lokallag i Kautokeino.".

Vel, han var neppe mye bedre da han var medlem, tror du?

Gjest maiapril

Ja, regjeringen bør gjøre mer, men det berettiger på ingen måte noe av det han sier.

Med vennlig hilsen

Snart så kommer han frem i mediene og "beklager" uttalelsene sine, etter press fra andre. Men hvem gidder å ta han unnskyldninger seriøst? Det han har sagt oser det hat av, og det blir ikke bedre av han sier "unnskyld", for han mener det uansett ikke likevel. Men jeg håper dette får konsekvenser for ham.

Annonse

De har det ikke godt med seg selv forstår du vel. En fæl ting å si :(

Joda, men det er fremdeles ingen unnskyldning. Listen over usmakelige utsagn fra "den leiren" er foruroligende lang.

Og man kan tenke seg hva som ville skjedd hvis en av romfolket hadde sagt det samme om Siv Jensen, eller noe slikt!

Med vennlig hilsen

Gjest Mrs.Q

Joda, men det er fremdeles ingen unnskyldning. Listen over usmakelige utsagn fra "den leiren" er foruroligende lang.

Og man kan tenke seg hva som ville skjedd hvis en av romfolket hadde sagt det samme om Siv Jensen, eller noe slikt!

Med vennlig hilsen

Håper det får følger! Det var virkelig usmakelig :(

Det er så på tryne at det er til å grine av. Står at han ikke er medlem lenger da, så de kan jo ikke akkurat hive han ut heller.

Nei, jeg leste det.

Kanskje de kan invitere ham inn, bare for å ekskludere ham?

*løsningsorientert*

;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...