Gå til innhold

Noen andre værsyke?

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Lite energi og overspiser. Værsyk eller deprimert?

Føler meg tung til sinns, er det normalt når været er grått?

Gjest old lady
Skrevet

Tjaaa, du kan jo studere enkelte av trådene her inne, så ser du symptomer på mye.

Det_kan_skyldes været da, men man kan ikke klage på temperaturen her på dol for tiden :-)

Værsyk ? Nei, ikke jeg.

Skrevet

Jeg er SYKT værsyk..:S

Blir deppa, urolig og tung til sinns.

Og blid som bare det i finværet.

men nå har jeg barrikadert meg inne med bok, katt og teppe, og småspiser på noe god mat, så ting ser LITT lysere ut.

:)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Tjaaa, du kan jo studere enkelte av trådene her inne, så ser du symptomer på mye.

Det_kan_skyldes været da, men man kan ikke klage på temperaturen her på dol for tiden :-)

Værsyk ? Nei, ikke jeg.

Har du sol du da?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg er SYKT værsyk..:S

Blir deppa, urolig og tung til sinns.

Og blid som bare det i finværet.

men nå har jeg barrikadert meg inne med bok, katt og teppe, og småspiser på noe god mat, så ting ser LITT lysere ut.

:)

Bra det ser lysere ut :)

Blir for mye spising her, skylder det på både vær og medisiner :(

Skrevet

Det er mange som sier de blir smådeppa av gråvær over tid. Selv blir jeg ikke deppa, men jeg blir treig, lat og ullen i hodet. Har nettopp hatt fjorten dager med 35 grader og sol jeg da, så jeg overlever en stund:)

Gjest old lady
Skrevet

Har du sol du da?

Neida, vind og regn :-)

Tur dag med støvler og regnklær.

Været kan man ikke gjøre noe med, og lar en seg påvirke av det, ut over en selv ;-)

Jeg var gift med en værsyk person.........bbbbbbbrrrrrrrr.

Dæven så ofte jeg håpte på at været skulle være fint.

Heldigvis skilt nå, ha, ha, ha !

Skrevet

Bra det ser lysere ut :)

Blir for mye spising her, skylder det på både vær og medisiner :(

Håper det lysner snart da. Både utendørs og inne i sjela :)

har du katt? Personlig synes jeg katt hjelper mot mye. særlig værsyke :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er mange som sier de blir smådeppa av gråvær over tid. Selv blir jeg ikke deppa, men jeg blir treig, lat og ullen i hodet. Har nettopp hatt fjorten dager med 35 grader og sol jeg da, så jeg overlever en stund:)

Heldige du :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Neida, vind og regn :-)

Tur dag med støvler og regnklær.

Været kan man ikke gjøre noe med, og lar en seg påvirke av det, ut over en selv ;-)

Jeg var gift med en værsyk person.........bbbbbbbrrrrrrrr.

Dæven så ofte jeg håpte på at været skulle være fint.

Heldigvis skilt nå, ha, ha, ha !

Hehe, like greit det da siden du er glad uansett :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Håper det lysner snart da. Både utendørs og inne i sjela :)

har du katt? Personlig synes jeg katt hjelper mot mye. særlig værsyke :)

Håper det :)

Har katt, men i dag har jeg ikke sett han.

Skrevet

Håper det :)

Har katt, men i dag har jeg ikke sett han.

Da må du lære ham jobben hans bedre..;)

Det står i arbeidskontrakten til enhver hederlig katt at det er en vesenentlig del av jobben å varme tær og sjel på værsyke matmødre..;p

Gjest Annve
Skrevet

Nei, jeg er ikke værsjuk. Vær betyr svært lite for meg. Det eneste jeg kan slite med er hvis det blir for varmt. Jeg har siden jeg var liten hatt vondt av sterk varme. Får lett hodepine, og blir kjempeslapp.

Gjest omvendt
Skrevet

Jeg er nesten motsatt: Jeg tåler dårlig varme og sterk sol, men blir i rolig og positivt humør ved regnvær. Men ikke altfor mange dager helst da.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Da må du lære ham jobben hans bedre..;)

Det står i arbeidskontrakten til enhver hederlig katt at det er en vesenentlig del av jobben å varme tær og sjel på værsyke matmødre..;p

Ok, hehe får forklare det til han :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nei, jeg er ikke værsjuk. Vær betyr svært lite for meg. Det eneste jeg kan slite med er hvis det blir for varmt. Jeg har siden jeg var liten hatt vondt av sterk varme. Får lett hodepine, og blir kjempeslapp.

Ja, det kan ikke være for varm heller. Men i år har vi jo bare hatt regn regn og atter regn.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg er nesten motsatt: Jeg tåler dårlig varme og sterk sol, men blir i rolig og positivt humør ved regnvær. Men ikke altfor mange dager helst da.

Blir så mørkt og grått.

Gjest Store tær
Skrevet

Samme her. Jeg hater sol og varme. Jeg elsker høsten, og krabbefangst. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...