Gå til innhold

Isbitmaskin bortkastet, eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tørkel

Enig i at det er herlig med ferdige isklumper klare til bruk. De kan være noe herk å få løs av og til. Sølete blir det også, for å ikke snakke om kalde hender!!

Jeg har ikke isklumpmaskin, men pleier av og til å lage klart i fryseboksen, en skål med isklumper fra poser. Så har jeg dem ihvertfall en stund uten å måtte ty til dette sølet hver gang jeg skal ha is i drinken!

Gjest Elextra

Vi har innebygget isbitmaskin i fryser under kjøleskap, og den fungerer utmerket. Brukes mye.

Har tidligere dels brukt isbitposer (synes det er litt kjelkete å få ut isbitene) og isbitformer av plast/blikk/silikon. Poser med ferdige isbiter har vi bare kjøpt når vi har hatt stor fest.

Annonse

Gjest som når vann kunne kjøpes på flaske

Morsom tråd. Blir som når vann ble mulig å kjøpe på flasker. Alle var sjokkert. Kjøpe noe man kunne få gratis!

Sånn er det med isbiter også :o) Hvorfor kjøpe noe man kan fryse selv :o)

Men det er faktisk like billig å kjøpe poser på Rema :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...