Gå til innhold

Hvordan kan en politiker si noe slikt? Ver 2

Anbefalte innlegg

Denne gangen gjelder det også en eks-Frper, men som meldte overgang til Demokratene og ble deres ordførerkandidat (!).

''Håvar Krane og Kaspar Birkeland er ordførerkandidater for Demokratene i henholdsvis Kristiansund og Ålesund. I februar møttes de under et møte i regi av Stopp islamiseringen av Norge (SIAN).

TV 2 har fått tak i skjulte lydopptak av en samtale de to hadde med to andre personer i en hotellbar etter møtet. Der gir Krane uttrykk for et ønske om å ta livet av ett av regjeringsmedlemmene, eller helst hele kollegiet.

Politiet etterforsker

«Det hadde faktisk vært en glede å knele ham, bøyd hodet fremover, lagt Glocken i nakkegropen og trukket av», skal Krane ha sagt i opptaket.

«Jeg ser for meg julebordet til regjeringen. Perfekt øyeblikk til å sperre alle utgangene med molotovcocktail, foruten den døren jeg skal gå inn,» skal han også ha uttalt.''

Politiet har "undersøkt", men (meg bekjent) er INTET gjort. Denne mannen går fri fremdeles!

Etter det jeg kan se er hans uttalelser minst like ille som det Krekar ble tatt for (og det er bra Krekar blir dømt, ikke misforstå).

Så hvorfor går denne høyreekstremisten løs når han kommer med slike trusler?

Fortsetter under...

Hørt om denne, den er nok ansett som enprivat uttalelse i og med at den er avlyttet. Han tøffer seg, slik enkelte mannfolk gjør...

Ikke for det - på siden, - mora mi var så irritert på en som drev og solgte på dørene, -han røsket alltid opp ytterdøra og skrek: "ÆGG I DAAAG" - -

Mora min, fresk trønder som hun er, ropte: "HAN DERRIN SKOILLA VERRI SKØTTI!"

og det ble han, faktisk en stund etter - godt ikke mora mi ble avlyttet....

Hørt om denne, den er nok ansett som enprivat uttalelse i og med at den er avlyttet. Han tøffer seg, slik enkelte mannfolk gjør...

Ikke for det - på siden, - mora mi var så irritert på en som drev og solgte på dørene, -han røsket alltid opp ytterdøra og skrek: "ÆGG I DAAAG" - -

Mora min, fresk trønder som hun er, ropte: "HAN DERRIN SKOILLA VERRI SKØTTI!"

og det ble han, faktisk en stund etter - godt ikke mora mi ble avlyttet....

Hei,

Men det er noe helt annet å si det din mor sa (på impuls) til å beskrive hvordan man skal stenge folk inne, og skyte dem ned.

Det er mye galskap!

Med vennlig hilsen

Dette var et viktig poeng også for Krekars advokat - hvorfor skulle disse uttalelsene stille seg noe annerledes enn det Krekar er dømt for (og nå på nytt tiltalt for)? Jeg mener at Krekar er riktig dømt, men at vedkommende som også sa dette, skulle dømmes!

Annonse

Dette var et viktig poeng også for Krekars advokat - hvorfor skulle disse uttalelsene stille seg noe annerledes enn det Krekar er dømt for (og nå på nytt tiltalt for)? Jeg mener at Krekar er riktig dømt, men at vedkommende som også sa dette, skulle dømmes!

Jeg mener også at han skulle vært dømt for dette.

Samtidig, hvis man legger listen på det (hvis jeg husker ordlyden rett) Krekar sa, så tror jeg fengslene våre blir fulle hvis Statsadvokaten leser gjennom noen nettaviser! ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...