Gå til innhold

Ser du frem til til OL i London?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke se en eneste ting. Det kan gå hvis jeg velger mine gjester med omhu:)

Vi skal en gjeng til Italia, når bølla vinner i lotto. Frosken trenger kanskje en som kan bære sekken hennes når hun skal klatre i de italienske fjellene.. Hiv deg med!

Annonse

Vi skal en gjeng til Italia, når bølla vinner i lotto. Frosken trenger kanskje en som kan bære sekken hennes når hun skal klatre i de italienske fjellene.. Hiv deg med!

Hah. Skal vurdere det hvis frosken ordner med sånn bærestol til meg, sånn som dronninger ble fraktet med i gamle dager. Jeg krever også et par lakeier med snertne rumper som kan bære meg og sekken.

Hmmm.... men kanskje det kan være mulig å få til en viss generalisering her. Du skjønner, is og snø blir til ved omtrent samme gradeantall og både is og snø er noe man kan skli på. Ved curling driver visst folk og sklir på noen store skosåler - og det er sikkert morsomt nok - men under skigåing så sklir vi på noen lange planker og _det_ er mye morsommere. Og går mye fortere! Regner med at du nå skjønner at curling og langrenn har mange likheter, men at langrenn er morsomst.

Jeg skal komme tilbake til hvordan du kan komme til å innse at det er morsommere å være ute i skogen eller på fjellet enn hjemme i stua foran tv. Kommer nok på en pedagogisk innfallsvinkel bare jeg får tenkt meg om!

P.S. Har du sendt inn den lottokupongen ennå slik at vi evt. kan komme oss til Italia?!? Det er greit at flyfly blir med for vining slik at jeg kan være på fjellet hele dagen.

Optimistisk hilsen

Akk, du har ikke opplevd hvor mye glede og action det er i curling frosken.. jeg skal omvende deg i løpet av vinteren. :-)

Jeg har levert inn kupong! Nå får dere krysse alt dere har.

Hah. Skal vurdere det hvis frosken ordner med sånn bærestol til meg, sånn som dronninger ble fraktet med i gamle dager. Jeg krever også et par lakeier med snertne rumper som kan bære meg og sekken.

Du og meg tonie, du og meg! De andre kan slave for oss.

Annonse

Bør vi sette på henne en slik fjellgjeit-klokke når hun skal opp der i fjellet tror du? + GPS, jeg stoler ikke på retningssansen hennes.

Jeg kan da bruke kart og kompass!!! (Selv om jeg hittil har til gode å ha fått bruk for deg i fjellet i Norge; holder meg på de overtydelig merkede turistforeningsrutene.

*gleder meg til årets fottur som starter om noen uker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...