Gå til innhold

Har du besteforeldre igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lovelost
Skrevet

Det har ikke jeg. Det er livets gang da, men utrolig trist. Har ikke et nettverk, og jo flere i familien som dør, jo mer ensom blir jeg. Å bli gammel og ensom er noe jeg frykter.

Skrevet

Nei, ingen besteforeldre og ingen foreldre, men har noen søsken da..

Skrevet

Nei, ingen besteforeldre og ingen foreldre, men har noen søsken da..

og jeg er bare 30..

Så da pappa ble borte i slutten av Mai, så er det..tja..

blitt tomt liksom

Skrevet

Min bestemor døde i fjor 99 år og 1 mnd. Hun hadde 11 barn, 47 barnebarn og et stort antall oldebarn og tippoldebarn. Et rikt og langt liv. Jeg tenker på henne med glede :)

Skrevet

Jeg har farmor og farfar i live fremdeles. Begge nærmer seg 100 år, men er fullt oppegående og med på alt som skjer, leser aviser, løser kryssord og følger med på nyheter og sport. Håper jeg blir som dem når jeg blir gammel...

Gjest prust
Skrevet

Nei, dessverre. Morfar døde lenge før jeg var født, mormor døde da jeg var 10 år, farfar døde da jeg var 21 år og farmor døde da jeg var 28 år.

Skulle gjerne hatt dem fremdeles, særlig farmor. Og så skulle jeg ønske at jeg hadde blitt kjent med morfar.

Gjest poncho
Skrevet

Nei. Min farfar døde da jeg var 6 år, min mormor da jeg var 13 år, min morfar da jeg var 18 år og min farmor da jeg var 23 år. Jeg savner dem.

Gjest germinate
Skrevet

nei, 3 døde da jeg var rundt 18, den siste da jeg var rundt 30. husker dem knapt, dessverre..

Skrevet

Nei, her er nok alle ruslet, jeg er den eldste og eneste i min generasjon. Generasjonen før meg har dødd de siste 5 årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...