Gå til innhold

jeg fortjener, og drikker en øl..

Anbefalte innlegg

...med velbehag! :)

jeg må bare si det altså.

Har vært i bursdagselskap hos svigermor.

Jeg skulle stå for matlaging, hvilket var en vrien greie i seg selv, fordi hun ville være eksprimentell og ha tapas, men helt uten bruk av ting som olje, hvitløk, chilli eller sterkt krydder! Såh, jeg har kompomittert mange av mine utmerkede oppskrifter (hvilket gjør litt vonst i seg selv ;)) og disket opp 5 varmretter, ørten kalde retter, sauser, dressinger, faen og hans oldemor...(Jeg betalte ikke for råvarer da, heldigvis ;))

Og, fraterinsert med 10 damer jeg har ganske liten referansegrunnlag og deler få meninger med..Og det i ..8..stive timer, faktisk!

På toppen vil jeg nevne at hele evenemanget var så alkoholfritt som det kan få blitt, selv om det hele (synes jeg), på det såreste hadde trengt sosialt glidemiddel.

Ellers kan jeg liksom alltid gjemme meg litt ved siden av mann, ha påskudd til å reise sammen med han, etc.

Jeg føler meg dritflink, men har 10 meter høye skuldre som nå forsøkes senket med minst en øl. :D

Alt gikk egentlig veldig fint, folk var fornøyde med mat etc (Jeg har kokt siden i går, så det skulle f*** meg bare mangle..;p), men ooooh, slitsomt, og oooh godt å være hjemme.

Egentlig ingen spørsmål i dette innlegget, men, siden alene hjemme med følelsen av å ha unnsluppet og kommet levende fra, følte jeg bare for å dele litt om min utmerkede speiderånd...;p

Pussig er det også, for folk flest trives jo på sånt. Jeg blir dritanspent inni meg, selv om jeg behersker smalltalk og alt det der. Jeg bare liker det ikke, og vil hjem, eller snakke om noe med substans.

Men jeg fikk god kake, og nå har jeg øl. Og den er god den! :D

Takk for oppmerksomheten! ;D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381910-jeg-fortjener-og-drikker-en-%C3%B8l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Etter 8 timer i giv akt, så fortjener du ei øl eller to:-)

Takk! :D (Men nå er jeg nedi den tredje, og bør vel kanskje begrense meg angående hva jeg synes jeg fortjener, om en liten strax..;))

Men, ooh..Sjelden har sofa, itunes, katt, hjemme, øl og rester smakt så himmelsk.

Jeg vet det er større helter der ute, men jeg føler en sånn liten, imaginær heltemedalje bare gro frem på kjolebrystet..;p

hehe synes du fikk litt av en utfordring:

''Tapas uten olje, hvitløk, chilli eller sterkt krydder''

Utfordringen er jo som prikken over i en i hele svigerforholdet.

Jupps! :D Men faen da, jeg fiksa det for pokker..Litt tynne nerver, litt mista integritet på mine "hellige" oppskrifter, og en småfull undertegnede, som burde ha lagt seg, er prisen for poppen. Men nå føles det helt greit. :D

Fra en litt full laguna med promille og lakenvegring. Som forøvrig skriver på internett natterstider og merd øl i magen. Det er sånt man liker dagen etter. Men hupps. :D

Gjest prust

Jupps! :D Men faen da, jeg fiksa det for pokker..Litt tynne nerver, litt mista integritet på mine "hellige" oppskrifter, og en småfull undertegnede, som burde ha lagt seg, er prisen for poppen. Men nå føles det helt greit. :D

Fra en litt full laguna med promille og lakenvegring. Som forøvrig skriver på internett natterstider og merd øl i magen. Det er sånt man liker dagen etter. Men hupps. :D

''Fra en litt full laguna med promille og lakenvegring. Som forøvrig skriver på internett natterstider og merd øl i magen. Det er sånt man liker dagen etter. Men hupps. :D

''

*flire*

Annonse

Gratulerer for bra gjennomført! Virker som du takla det kjempebra! 8 timer, dét må jeg si! Godt å høre at du tar deg noen øl, da antar jeg det går bedre med svelgingen også?

Ja, det går bedre det også. Dvs det kommer og går litt, hvilket styrker min tro på at det er noe psykisk, og ikke noe kroppslig kjempegalt, og det er jo fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...