Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Ingen koffertbæring, koffertpakking, sikkerhetskontroller, hoteller som ikke lever opp til forventningene, osv.

I storbyer så kan man parkere litt utenfor sentrum, og ta bussen inn. Man har jo stort kjøleskap og fryser, så man trenger ikke handle hver dag.

En 7-meter buss er dog selvsagt enklere å finne parkering til enn en 12-meter buss.

Med vennlig hilsen

Sykkel er tingen å ha med seg :)

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hei,

Ingen koffertbæring, koffertpakking, sikkerhetskontroller, hoteller som ikke lever opp til forventningene, osv.

I storbyer så kan man parkere litt utenfor sentrum, og ta bussen inn. Man har jo stort kjøleskap og fryser, så man trenger ikke handle hver dag.

En 7-meter buss er dog selvsagt enklere å finne parkering til enn en 12-meter buss.

Med vennlig hilsen

Storbyer? Flisa skulle til en spansk strand. Der er det neppe supermarked i gangavsand, ei heller bussforbindelser.

Storbyer? Flisa skulle til en spansk strand. Der er det neppe supermarked i gangavsand, ei heller bussforbindelser.

Næsj -det er mange byer på vei ned - kjørt gjennom Paris eller Eindhoven noen gang da? Wuhuuu - det har jeg. Det er svææært :)

''http://www.leifbergman.com/Bildspel%20Bilar/slides/Vw-buss-1962-Lyx.jpg''

Hvis jeg noen gang skal ha bobil skal det være en ombygget sånn en - og den skal ha blomstrete gardiner! :o)

Sånn hadde eksen og jeg før vi fikk barn - rosete gardiner, vann og kokeapparat etc. det hadde jeg nesten glemt!!!!

Sånn hadde eksen og jeg før vi fikk barn - rosete gardiner, vann og kokeapparat etc. det hadde jeg nesten glemt!!!!

Faren til en kompis jeg hadde da jeg var liten, før jeg begynte på skolen, hadde en grønn sånn med blomstrete gardiner. :o) De lager ikke så sjarmerende biler lengre!

Annonse

''http://www.leifbergman.com/Bildspel%20Bilar/slides/Vw-buss-1962-Lyx.jpg''

Hvis jeg noen gang skal ha bobil skal det være en ombygget sånn en - og den skal ha blomstrete gardiner! :o)

Linken funker ikke hos meg, ihvertfall. Synd, for dette vil jeg gjerne lese :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...