Gå til innhold

Voldsromantiker på Utøya.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nord og ned

Ganske avslørende å invitere et slik volds-kommunsitsvin til seg i det hele tatt, og på en slik dag er det direkte smakløst.

Eneste trøst er at de fleste blir tørre bak øra etterhvert. AUF har jo alltid vært det reneste røde reiret i forhold til moderpariet.

Ganske avslørende å invitere et slik volds-kommunsitsvin til seg i det hele tatt, og på en slik dag er det direkte smakløst.

Eneste trøst er at de fleste blir tørre bak øra etterhvert. AUF har jo alltid vært det reneste røde reiret i forhold til moderpariet.

Ja, det var virkelig smakløst!

Annonse

Det er PK vettø :)

Det er ikke i nærheten av å være "PK".

Derimot er det interessant at høyresiden henger seg så mye mer opp i det, enn de gjør når deres egne truer med å drepe politi, eller å kutte romfolket i biter, og bruke dem som hundefor (!).

I tillegg til at Siv Jensen i Frp faktisk truet med kriminelle handlinger:

''Å leie inn en buss og dytte EØS-borgere inn på denne for å deportere dem kollektivt ut av Norge, er ikke bare i strid med den utlendingslov samtlige norske partier står bak, men også et lovbrudd etter straffelovens bestemmelser om ulovlig tvang og i verste fall kidnapping som kan straffes med flere års fengsel. Å oppfordre til eller forherlige slike lovbrudd er også straffbart etter oppviglerparagrafen i straffeloven.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2012/07/18/kultur/debatt/debattinnlegg/romfolket/juss/22586999/

For øvrig synes jeg sangen hans (eller hva det var) var smakløs.

Med vennlig hilsen

Nord og ned

Derimot er det interessant at høyresiden henger seg så mye mer opp i det, enn de gjør når deres egne truer med å drepe politi, eller å kutte romfolket i biter, og bruke dem som hundefor (!).

''Å leie inn en buss og dytte EØS-borgere inn på denne for å deportere dem kollektivt ut av Norge, er ikke bare i strid med den utlendingslov samtlige norske partier står bak, men også et lovbrudd etter straffelovens bestemmelser om ulovlig tvang og i verste fall kidnapping som kan straffes med flere års fengsel. Å oppfordre til eller forherlige slike lovbrudd er også straffbart etter oppviglerparagrafen i straffeloven.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2012/07/18/kultur/debatt/debattinnlegg/romfolket/juss/22586999/

Med vennlig hilsen

''I tillegg til at Siv Jensen''

Tror samtlige dolere er møkka lei Siv Jensen-mastruberinga di nå, og at du på mest usaklige drar henne inn i hver bidige tråd du deltar i eller starter opp.

Skjerp deg! ingen deler din fetisj for henne i det hele tatt.

----------------------------------------------------------------------------------

Denne tråden dreier seg om et voldsfiksert kommunsitsvin som er spesialinvitert for å hylle ofrene for Breivik, og intet annet.

Nord og ned

Prøver dere og framstille Mikael Wiehe som et rasshøl?

Nei, en analkanal er en helt uskyldig kroppsdel som tjener et godt formål,

Kommunsist-voldsmannen Wiehe er hverken uskyldig, eller tjener noe godt formål.

Skal man se det hele fatalistisk er dette med på å understreke hvor dype og uforenlige kløftene i det norske samfunn har kommet.

Gjest kraache

Prøver dere og framstille Mikael Wiehe som et rasshøl?

En som skriver tekster som dette kan neppe kalles noe annet:

''Vill du skära dom i bitar och slå inn dom i paket? Drömmer du om hovuden som ligger i en korg? Vill du sätta upp en galge på närmaste stora torg?»''

Gjest kraache

Med vennlig hilsen

Er du helt opphengt i frk. Jensen?

En som skriver tekster som dette kan neppe kalles noe annet:

''Vill du skära dom i bitar och slå inn dom i paket? Drömmer du om hovuden som ligger i en korg? Vill du sätta upp en galge på närmaste stora torg?»''

Da har jeg vært naiv, skjønner jeg. Mikael Wiehe bruker jo kun de midlene han kan - for det motsatte. Han er jo bare søt - er han ikke? Bjørn Afzelius var jo aggressiv, men han har jo vært død i minst 13 år.

Er du helt opphengt i frk. Jensen?

''Er du helt opphengt i frk. Jensen? – kraache''

Jeg skjønner det er fryktelig pinlig for deg at hun åpenbart ikke er stort bedre enn Wiehe, så jeg forstår at du helst ikke vil at hennes utsagn får publisitet.

Det er fra dine egne du får det!

Annonse

Nord og ned

Da har jeg vært naiv, skjønner jeg. Mikael Wiehe bruker jo kun de midlene han kan - for det motsatte. Han er jo bare søt - er han ikke? Bjørn Afzelius var jo aggressiv, men han har jo vært død i minst 13 år.

Afzelius var jo først og fremst en særs tragisk deprimert alkis og storrøyker.

Weihe er mye i samme gate, men virker langt mer voldelig anlagt i klassisk sprengrød stil som sine forbilder i sovjet og Kambodsja.

Bra at denne kronikken av Steffernak hengte bjella på sauene i AUF, da de fleste nok ikke hadde peiling på hvem denne svenske galningen som fikk beste sendetid den 22.juli er.

Afzelius var jo først og fremst en særs tragisk deprimert alkis og storrøyker.

Weihe er mye i samme gate, men virker langt mer voldelig anlagt i klassisk sprengrød stil som sine forbilder i sovjet og Kambodsja.

Bra at denne kronikken av Steffernak hengte bjella på sauene i AUF, da de fleste nok ikke hadde peiling på hvem denne svenske galningen som fikk beste sendetid den 22.juli er.

Hm..jeg elsket Afzelius, og elsker Wiehe.

Er det noe feil med meg da?...

Nord og ned

Jeg skjønner det er fryktelig pinlig for deg at hun åpenbart ikke er stort bedre enn Wiehe, så jeg forstår at du helst ikke vil at hennes utsagn får publisitet.

Denne tråden handler ikke om Siv Jensen! Hun er 100% off-topic. Er det så utrolig vanskelig å få inn mellom øra?

Gjest kraache

Det er din Jensen-fetish som er pinlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...