Gå til innhold

Voldsromantiker på Utøya.

Anbefalte innlegg

Det er din Jensen-fetish som er pinlig.

''Det er din Jensen-fetish som er pinlig. – kraache''

Mulig, men ikke for meg.

Det er egentlig interessant at folk på høyresiden er så pinlig berørt av det hun sier at de opponerer mot at noen siterer henne.

Skjemmes du over henne?

Fortsetter under...

Gjest kraache

Mulig, men ikke for meg.

Det er egentlig interessant at folk på høyresiden er så pinlig berørt av det hun sier at de opponerer mot at noen siterer henne.

Skjemmes du over henne?

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ingen sympati for Jensen og Frp.

Mulig, men ikke for meg.

Skjemmes du over henne?

Hun kan jo ikke være så ille....når hun er bestevenn med Terje Schrøder. For en vidunderlig mann:-)

Nord og ned

Mulig, men ikke for meg.

Skjemmes du over henne?

Selvsagt er ingen pinlig berørt av henne. Hvcotfor skulle noen være det?

Dine tydlge våte drømmer om Siv som du til stadighet eksponerer i all offentlighet derimot...de er pinlige.

Nord og ned

Eller denne med Wiehe. Noe av det mest fantastiske jeg vet om,

http://www.youtube.com/watch?v=PLSTzScLVoE

Bra for deg, hver sin smak.

Har for øvrig aldri likt en sang av noen noen gang for tekstene uansett, til det finnes langt bedre medium.

Musikk er for musikkens skyld og bør som idrett helst ikke blandes med politikk.

Annonse

Har for øvrig aldri likt en sang av noen noen gang for tekstene uansett, til det finnes langt bedre medium.

Musikk er for musikkens skyld og bør som idrett helst ikke blandes med politikk.

Men akkurat denne synes jeg er veldig spesiell.

Nord og ned

Da er det jo fint hvis du ikke gnåler så mye bare fordi hun blir nevnt og sammenlignet med Wiehe.

Dine sammneligninger er som vanlig totalt på jordet. De er ikke det minste morsomme, bare avsporende, forstyrrende og dypt usaklige.

Men hva annet kan man forvente av et forstyrret, usaklig og avsporet menneske?

Men hvorfor må du dra inn Frp, og særlig Jensen, i alle diskusjoner?

''Men hvorfor må du dra inn Frp, og særlig Jensen, i alle diskusjoner? – kraache''

Dette presenteres som en politisk tråd (AUF, "kommunisme" osv). og da er det helt på sin plass å påpeke at Wiehe (om man skal tolke sangen som en oppfordring, og ikke bare "en sang") slettes ikke er den eneste som oppfordrer til lovbrudd.

Men Wiehe er en sanger, og ikke lederen av et politisk parti som burde vite at det hun forfekter ville vært seriøse brudd på Menneskerettighetene.

Det er nemlig helt på sin plass å påpeke dette.

Men dette er en av de aller sterkeste:

http://www.youtube.com/watch?v=Y8wUmJAE6Ao

Annonse

Nord og ned

''Men hvorfor må du dra inn Frp, og særlig Jensen, i alle diskusjoner? – kraache''

Dette presenteres som en politisk tråd (AUF, "kommunisme" osv). og da er det helt på sin plass å påpeke at Wiehe (om man skal tolke sangen som en oppfordring, og ikke bare "en sang") slettes ikke er den eneste som oppfordrer til lovbrudd.

Men Wiehe er en sanger, og ikke lederen av et politisk parti som burde vite at det hun forfekter ville vært seriøse brudd på Menneskerettighetene.

Det er nemlig helt på sin plass å påpeke dette.

Oppfordre til lovbrudd? Du sammligner altså et hvilket som helst lovbrudd som likeverdige størrelser? I denne sammengeng et MULIG lovbrudd ved å deportere sigøynere, men halshugging og henging av annerledes tenkende???

Hva med smugling av øl fra Sverige? også en lik størrelse som drap i din forstyrrede verden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...