Gjest prust Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Ble veldig usikker nå, om en skal skrive dette i ett eller i to ord? Når en snakker om det som skjedde for lenge siden altså. Hva mener dere? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg ville ha skrevet i to ord... Jeg skrev det i to ord, men ble litt usikker. En sier det som om det er ett ord, med trykk på den første A'en. Og så haaaater jeg at en skriver ord i to ord, når de egentlig skal skrives i ett. men her er det muligens i to ord da... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg skrev det i to ord, men ble litt usikker. En sier det som om det er ett ord, med trykk på den første A'en. Og så haaaater jeg at en skriver ord i to ord, når de egentlig skal skrives i ett. men her er det muligens i to ord da... Vi får se hva DOL-folkets dom er ;-) 0 Siter
laguna1 Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg ville ha skrevet i to ord... Det ville nok jeg også 0 Siter
frosken Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 To ord. Gamle dager. Men jeg ble også litt usikker, så jeg har sjekka i bokmålsorboka ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg tror ikke det er noen ting som heter gamledager. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.