Gjest visionary Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Spørs om ikke dr Offline har tatt innen da. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Ja, det var det da... det får jeg da inderlig håpe! De har vel holdt på i 15 år eller noe sånt allerede? 0 Siter
Gjest LOOOOOOOOL Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Hadde vært kult om samme gjengen satt her, skrøpelige 80-90 åringer som kjeklet seg i mellom om rasisme, fremmedfrykt og hva man skal ha til middag.... Ikke minst så blir nok avføringskonsistens et hett tema 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Hadde vært kult om samme gjengen satt her, skrøpelige 80-90 åringer som kjeklet seg i mellom om rasisme, fremmedfrykt og hva man skal ha til middag.... Ikke minst så blir nok avføringskonsistens et hett tema hehe - og lov å snakke om konsistenser på en dåkterside Jeg var bare 35 år da jeg var her første gang -bare 5 år eldre enn det min eldste datter er nå....og straks er jeg 50 år!!!! ÆÆÆÆÆ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.