Gå til innhold

Triste sanger?

Anbefalte innlegg

Gjest Sadly
Skrevet

Jeg føler meg så trist, og da er det godt å lytte til sanger med trist tekst. Helst norsk. Vet du om noen?

Skrevet

Some die young med laleh. Den er ikke norsk da.

Gjest Sadly
Skrevet

Some die young med laleh. Den er ikke norsk da.

Takk, den var fin.

Gjest foreksempelnå
Skrevet

Jan Eggum sin Aldri ride ranke og vuggesang?

Skrevet

Jan Eggum? Det er Fikk Kalvik. :o)

Skrevet

*hehe* For ikke å si Finn Kalvik.

Skrevet

Skyfri himmel med Bjørn Eidsvåg syns jeg er trist.

Og Finn Kalvik som er nevnt under, det triste er at noen i det hele tatt hører på musikken hans. :D

Gjest foreksempelnå
Skrevet

*hehe* For ikke å si Finn Kalvik.

Hehe, ok, men sangen er fin...og trist.

Gjest foreksempelnå
Skrevet

Skyfri himmel med Bjørn Eidsvåg syns jeg er trist.

Og Finn Kalvik som er nevnt under, det triste er at noen i det hele tatt hører på musikken hans. :D

Hvorfor er det trist at noen hører på sangene hans??

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

"Eg ser" Bjørn Eidsvåg

Og så den sangen med hun mora som hadde invitert barna sine på besøk og så var det ingen som kunne komme. Husker ikke hva den heter men teksten:

..Jasså, sier du det, du kan ikke komme fra? Du tok feil av hvilken daag det var. Nei - det - gjør ingenting..osv - jeg er jo her hver dag.

Skrevet

"Eg ser" Bjørn Eidsvåg

Og så den sangen med hun mora som hadde invitert barna sine på besøk og så var det ingen som kunne komme. Husker ikke hva den heter men teksten:

..Jasså, sier du det, du kan ikke komme fra? Du tok feil av hvilken daag det var. Nei - det - gjør ingenting..osv - jeg er jo her hver dag.

"Den store dagen" av Benny Borg.

Gjest skaphalling
Skrevet

Hellbillies: Drukne ei gudinne, Eg gløymer deg aldri, Som ein båt på land.

Skrevet

I tillegg til de andre som er nevnt nedenfor her, vil jeg nevne to riktig gamle sanger som alltid fikk meg trist:

"Ingrid Sletten" og "Den fyrste song eg høyra fekk".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...