Gå til innhold

Hva har du gjort i dag, da?

Anbefalte innlegg

Jeg har malt, og malt. Er driiitlei av maling nå. Så dro jeg til frisøren (jeg hater å gå til frisøren, og det kosta 1500 kr UTEN klipp, kun striping...!) og på shopping. Det ble 2 bukser, 3 topper, og ei klokke på mor, en bursdagsgave, og ei bukse til dattera.

Noe må jeg jo finne på i regnet... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382010-hva-har-du-gjort-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sovet. Sett åpningssermonien til OL, som jeg ble litt rørt av. Sovnet igjen og drømte om OL og et tog. Vært på butikken og kjøpt en liter melk og jordbær. Heiv så en pizza i ovnen, som jeg skal spise snart. Godt å ha en supersløv dag.

Åpningsseremonien var kjempefin! Jeg la meg ikke før kl 02 i natt...

Shoppet litt - nye badekåper til ungene, 3 nye bh'er til mor (KappAhl har begynt med E-cup helt ned til 70!!!), litt hyttestæsj (matte til gangen, kurv til ukeblader og skinnfeller til de to siste spisestuestolene). :o)

Ellers: matlaging, avslapping, bittelitt husarbeide og nå ser jeg håndballkamp - heia Norge!

Annonse

Gjest Elextra

Var en lang løpetur i regnet! Liker å løpe i regn, det jeg ikke liker er at skogsstiene mine blir til bekker med enkelte kulper i mellom.

Ellers ble det litt klesvask, vaffelsteking, litt surfing på treeeegt nett og en god del lesing. O salige hytteliv. Heldigvis meldt mest sol i morgen.

Var en lang løpetur i regnet! Liker å løpe i regn, det jeg ikke liker er at skogsstiene mine blir til bekker med enkelte kulper i mellom.

Ellers ble det litt klesvask, vaffelsteking, litt surfing på treeeegt nett og en god del lesing. O salige hytteliv. Heldigvis meldt mest sol i morgen.

Venter på sola vi også :-)

Shoppet litt - nye badekåper til ungene, 3 nye bh'er til mor (KappAhl har begynt med E-cup helt ned til 70!!!), litt hyttestæsj (matte til gangen, kurv til ukeblader og skinnfeller til de to siste spisestuestolene). :o)

Ellers: matlaging, avslapping, bittelitt husarbeide og nå ser jeg håndballkamp - heia Norge!

Hvilke skinnfeller kjøpte du? Jeg har to myke litt krøllete grå, og en lodden hvit fra Ikea. Mest fornøyd med de gråe, den lodne røyter litt ;-)

shopping er deilig, ihvertfall hvis man er litt nedfor. Jeg bruker det som terapi - hvis jeg har penger da.

Synes det høres ut som du har hatt en fin dag :-)

jeg har vært på vinkveld. Det var hyggelig.

Vinkveld er kos! :-) Ja, jeg hadde det fint jeg, etter malinga og frisørbesøket.... Fant endelig noen plagg jeg likte ;-)

Har vært på jobb i mange timer...

Etterpå har jeg vasket klær, laget pizza, spist pizza, vasket opp, og sett på campingvogner på finn.no. Kjenner at jeg snart skal finne senga.

Mmmm, pizza er digg! Jeg surfer litt etter campingvogner jeg, også. Vet hva jeg ønsker meg, men det er dyyyrt!

Gjest prust

Sov til klokka ti (etter å ha sett åpningsseremonien). Etter det holdt jeg på i huset, ryddet kjøkken, vasket tøy osv. Og så har jeg beiset verandamøblene :-)

Nå sitter jeg og ser håndballkamp sammen med sønnen på 13 og kameraten hans. Vi har det veldg gøy og høier og buer som bare det!!!

Hvilke skinnfeller kjøpte du? Jeg har to myke litt krøllete grå, og en lodden hvit fra Ikea. Mest fornøyd med de gråe, den lodne røyter litt ;-)

Europris. :o) Vi har to skinn derfra fra før, de er greie nok, selv om jeg faktisk ikke trodde de var ekte, men det står faktisk lammeskinn på lappen på dem så da stemmer det vel. Nå hadde de altså fått stolskinn (40x40 cm) også så to stk ble med hjem. Luner godt i rumpa på harde, kalde budalsstoler til vinteren. :o)

Annonse

Europris. :o) Vi har to skinn derfra fra før, de er greie nok, selv om jeg faktisk ikke trodde de var ekte, men det står faktisk lammeskinn på lappen på dem så da stemmer det vel. Nå hadde de altså fått stolskinn (40x40 cm) også så to stk ble med hjem. Luner godt i rumpa på harde, kalde budalsstoler til vinteren. :o)

Supert! Jeg har også skinnfellene på budalsstoler :-)

Sov til klokka ti (etter å ha sett åpningsseremonien). Etter det holdt jeg på i huset, ryddet kjøkken, vasket tøy osv. Og så har jeg beiset verandamøblene :-)

Nå sitter jeg og ser håndballkamp sammen med sønnen på 13 og kameraten hans. Vi har det veldg gøy og høier og buer som bare det!!!

Flinking! :-)

Mannen ser også kamp her, jeg følger liksom litt med... men surfer mest ;-)

Supert! Jeg har også skinnfellene på budalsstoler :-)

Kjæresten fikk en ny bundalsstol fra meg til bursdagen sin i fjor og til jul fikk han en spesiallaget stolfell til den fra denne damen:

http://aasheimsfellen.blogspot.no/

La meg si det sånn - kvaliteten er _liiiitt_ bedre på denne fellen enn på Europris-fellene, men så kostet den 6 ganger så mye også! Fikk trykket en mønsterbord på baksiden + navnet på hytta + årstallet da, kjempefin! :o)

Mannen min har vært snill og legge jentene, så jeg og gutta følger med her på TV :-)

''Mannen min har vært snill og legge jentene, så jeg og gutta følger med her på TV :-)''

Er du snill de kveldene han vil se noe på tv og du legger ungene også?

Kjæresten fikk en ny bundalsstol fra meg til bursdagen sin i fjor og til jul fikk han en spesiallaget stolfell til den fra denne damen:

http://aasheimsfellen.blogspot.no/

La meg si det sånn - kvaliteten er _liiiitt_ bedre på denne fellen enn på Europris-fellene, men så kostet den 6 ganger så mye også! Fikk trykket en mønsterbord på baksiden + navnet på hytta + årstallet da, kjempefin! :o)

Staselig! :-) Hvordan er lukta? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...