Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle er jo ikke like, det kan jo godt hende at hennes naboer synes det er helt i orden. Hvis hun kjenner dem så er det sikkert greit å spørre, men hvis ikke så hadde jeg stått over :)

hun kjenner dem ikke - de har bodd der bare siden i våres :)

Fortsetter under...

Gjest sangsol

Jeg har også arvet mye klær til mine. Man tar ikke bare i mot fordi man har dårlig råd, men også fordi man er for gjenbruk.

''...men også fordi man er for gjenbruk''

Enig. Jeg liker ikke kaste gode klær, og er kjempe glad om noen vil ha klær som jeg ikke bruker. Likeledes tar jeg gjerne i mot gode klær.

Jeg har ei venninne med fire jenter og dattera mi arvet mye etter hennes to første og så fikk hun dem tilbake seinere fordi hun også hadde to yngre. Og klærne til minstemann har jeg gitt til Fretex, han vokste så voldsomt en periode at han hadde ikke sjans til å slite noe ut.

''Og klærne til minstemann har jeg gitt til Fretex, han vokste så voldsomt en periode at han hadde ikke sjans til å slite noe ut.''

Guttungen her vokser også fort for tiden, men buksene sliter han ut som en barnehageunge! Han blir 14 år om et par mnd...

Gjest prust

Jeg synes du eller datteren din skal spørre dem. Jeg ville tro at de ville bli glade - men oflk er forskjllige.

Kusina mi var nabo med ei fra Somalia, og hun ble kjempeglad for brukt tøy til barna sine, som kusina mi gav henne.

Jentene våre har alltid arvet mye flott tøy fra andre. Sønnen min har ikke hatt noen å arve fra, men denne uka fikk han fire poser med flott ungdomstøy fra en på min jobb :-) Han ble kjempeglad!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...