Gå til innhold

Kypros farlig nær Syria?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nellas

Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna.

Noen sier det er dyrt der. Er det dyrt å gå ut å spise og sånn? Ferieleilighetene så ikke dyre ut. Men nå ser jeg ved den flyplassen Ryanair lander på - Pharos? Det er kanskje ikke det mest populære feriestedet.

Annonse

Noen sier det er dyrt der. Er det dyrt å gå ut å spise og sånn? Ferieleilighetene så ikke dyre ut. Men nå ser jeg ved den flyplassen Ryanair lander på - Pharos? Det er kanskje ikke det mest populære feriestedet.

Det er dyrt på feireanleggene, men ikke ut i gata. Jeg er kun kjent ved Ayia Napa.

Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna.

Jeg skulle også holde meg unna Tyrkia - helt til mor og far kjøpte seg leilighet der nå i februar. Så jeg ga det en sjanse og reiste ned i april for en uke. Jeg må si at jeg aldri har møtt mer gjestfrie mennesker! Tyrkisk bad var en opplevelse og maten var vanvittig god. Og så så deilig å bo i en flunka ny leilighet i 7.etasje og se laaaaangt utover havet. Mitt rom vender ut mot en moske - så de galer der. både i tårnet og hanen som spankulerer rundt der - tidlig og sent - og jeg fikk panikk - men vendte meg til det etter et par dager.

Jeg skulle også holde meg unna Tyrkia - helt til mor og far kjøpte seg leilighet der nå i februar. Så jeg ga det en sjanse og reiste ned i april for en uke.

Har de kjøpt i Oba? Har en kollega som har kjøpt der :-)

Jeg har kun vært i Side, og synes det var greit, bortsett fra klåete tyrkere. Æsj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...