Gjest Nellas Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Er dette noe man bør tenke på når man velger høstferiested? Har man forresten funnet ut noe om han selvbomberen i Bulgaria? 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Nei, det er ikke nær, og bomberen i Bulgaria kunne like gjerne vært "hvor som helst". Reis på ferie uten å være redd for slikt! God tur! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nellas Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Nei, det er ikke nær, og bomberen i Bulgaria kunne like gjerne vært "hvor som helst". Reis på ferie uten å være redd for slikt! God tur! Med vennlig hilsen Men det skjer jo ekstreme ting i Syria og Kypros er jo nabolandet. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Men det skjer jo ekstreme ting i Syria og Kypros er jo nabolandet. Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna. 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Men det skjer jo ekstreme ting i Syria og Kypros er jo nabolandet. Det ligger store deler av Middelhavet mellom, og problemene i Syria er i Syria. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nellas Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna. Noen sier det er dyrt der. Er det dyrt å gå ut å spise og sånn? Ferieleilighetene så ikke dyre ut. Men nå ser jeg ved den flyplassen Ryanair lander på - Pharos? Det er kanskje ikke det mest populære feriestedet. 0 Siter
Gjest Paphos Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Noen sier det er dyrt der. Er det dyrt å gå ut å spise og sånn? Ferieleilighetene så ikke dyre ut. Men nå ser jeg ved den flyplassen Ryanair lander på - Pharos? Det er kanskje ikke det mest populære feriestedet. Hehe Paphos het det vel mener jeg. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Noen sier det er dyrt der. Er det dyrt å gå ut å spise og sånn? Ferieleilighetene så ikke dyre ut. Men nå ser jeg ved den flyplassen Ryanair lander på - Pharos? Det er kanskje ikke det mest populære feriestedet. Det er dyrt på feireanleggene, men ikke ut i gata. Jeg er kun kjent ved Ayia Napa. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna. Jeg skulle også holde meg unna Tyrkia - helt til mor og far kjøpte seg leilighet der nå i februar. Så jeg ga det en sjanse og reiste ned i april for en uke. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Vi var på Kypros for 2 mnd siden, og drar gjerne dit igjen. Syria og Tyrkia holder jeg meg unna. Jeg skulle også holde meg unna Tyrkia - helt til mor og far kjøpte seg leilighet der nå i februar. Så jeg ga det en sjanse og reiste ned i april for en uke. Jeg må si at jeg aldri har møtt mer gjestfrie mennesker! Tyrkisk bad var en opplevelse og maten var vanvittig god. Og så så deilig å bo i en flunka ny leilighet i 7.etasje og se laaaaangt utover havet. Mitt rom vender ut mot en moske - så de galer der. både i tårnet og hanen som spankulerer rundt der - tidlig og sent - og jeg fikk panikk - men vendte meg til det etter et par dager. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Jeg skulle også holde meg unna Tyrkia - helt til mor og far kjøpte seg leilighet der nå i februar. Så jeg ga det en sjanse og reiste ned i april for en uke. Har de kjøpt i Oba? Har en kollega som har kjøpt der :-) Jeg har kun vært i Side, og synes det var greit, bortsett fra klåete tyrkere. Æsj. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Har de kjøpt i Oba? Har en kollega som har kjøpt der :-) Jeg har kun vært i Side, og synes det var greit, bortsett fra klåete tyrkere. Æsj. Ikke langt unna - i Mahmutlar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.