Gå til innhold

Gutter og jenter - pubertet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uroria

Min gutt kom i stemmeskifte da han var 12. Syntes ikke det var så sent jeg.

Nei, men det va rjo ganske tidlig igjen. Det er jo kjent at gutter generellt utvikler seg et par år senere enn jenter og jeg lurer altså på hvorfor det er slik. Men ingne her ser ut til å ha noen gode ideer om hvorfor..

Nei, men det va rjo ganske tidlig igjen. Det er jo kjent at gutter generellt utvikler seg et par år senere enn jenter og jeg lurer altså på hvorfor det er slik. Men ingne her ser ut til å ha noen gode ideer om hvorfor..

Jeg spurte på helsestasjonen de sa at det var helt vanlig å komme i stemmeskifte rundt 12. Jeg innbilte meg nemmelig at det var rundt 15, 16.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...