Gå til innhold

Hårfjerning

Anbefalte innlegg

Gjest hårfrid
Skrevet

Hvordan fjerner du hår på kroppen?

*lei av nuppete bikinilinje*

Skrevet

Jeg vokser beina og tar de bikinilinja samtidig,

Skrevet

Vokser legger, lår, bikinilinje og øyenbryn ca hver 4-5 uke.

Gjest Lysst til å prøve
Skrevet

Hei!

Bare lurer på om voksing er skrekkelig vondt?

Gjest Uroria
Skrevet

Hvordan gjør du da i uke 2-4? Vil jo være en del hår uka før du skal vokse igjen? :-/

Skrevet

Hei!

Bare lurer på om voksing er skrekkelig vondt?

Jeg synes absolutt det er levelig. Det vondeste er å vokse øyenbrynene og bak på leggen. Det som er minst vondt er faktisk bikinilinjen - merkelig...

Jeg kan med hånden på hjertet si at det gjør litt vondt, men ikke så mye at det skremmer meg fra å fortsette å vokses. Jeg grurer meg heller ikke :)

Skrevet

Hvordan gjør du da i uke 2-4? Vil jo være en del hår uka før du skal vokse igjen? :-/

Jeg har veldig kraftig hårvekst på legger og lår. Det varierer hvor mye hårene vokser etter voksing. Stort sett ser jeg at det kommer noen spredte hår tilbake, men de er myke. Altså ikke slike stubber man får etter barbering. Og det er laaaaangt fra alle hårene som kommer.

Om jeg virkelig ønsker å være hårfri, og det har gått en stund siden siste voksing, så tar jeg høvelen fatt - så får heller voksetimen vente litt :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg shaver meg hver dag i sommersesongen - nedentil er der best å shave seg ved å bruke kun vann og barberhøvel. Da får jeg ikke nupper....

candyqueen_83
Skrevet

Tar brasiliansk voksing. Fjerner alt der. Resten av kroppen barberer jeg.

Gjest Lysst til å  prøve
Skrevet

Jeg synes absolutt det er levelig. Det vondeste er å vokse øyenbrynene og bak på leggen. Det som er minst vondt er faktisk bikinilinjen - merkelig...

Jeg kan med hånden på hjertet si at det gjør litt vondt, men ikke så mye at det skremmer meg fra å fortsette å vokses. Jeg grurer meg heller ikke :)

Nyttig svar! Da tar jeg sjansen på å prøve.

Skrevet

Nyttig svar! Da tar jeg sjansen på å prøve.

Det synes jeg du burde :) Jeg ventet i alt for mange år fordi jeg trodde det gjorde for vondt...

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har veldig kraftig hårvekst på legger og lår. Det varierer hvor mye hårene vokser etter voksing. Stort sett ser jeg at det kommer noen spredte hår tilbake, men de er myke. Altså ikke slike stubber man får etter barbering. Og det er laaaaangt fra alle hårene som kommer.

Om jeg virkelig ønsker å være hårfri, og det har gått en stund siden siste voksing, så tar jeg høvelen fatt - så får heller voksetimen vente litt :)

Det funker med pinsett om det er lite, og epilator om det er litt mer - sånn inntil neste voksing liksom :P

Skrevet

Det funker med pinsett om det er lite, og epilator om det er litt mer - sånn inntil neste voksing liksom :P

Det var dessverre ikke så lite, og epilator har jeg ikke. Så jeg brukte barberhøvelen på ferie. Tenker jeg fortsetter med den til det høsten- så fortsetter jeg med voksinga da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...