Gå til innhold

"Sett" på facebook chatten

Anbefalte innlegg

Gjest Uroria
Skrevet

Når jeg chatter med forskjellige på facebook, kommer det opp et "sett" og klokkeslett, noen sekunder ette at rjeg har lagt ut en tekst. Så går d fra sekunder til minutter før vedkommende skriver tilbake.

Det jeg lurer på er hvordan facebook kan vite når den andre parten har lest meldingen din?

Kjenner jeg blir litt paranoid, he he..

Skrevet

Fordi Facebook har øyesensor, og dermed registrerer når en bruker leser de forskjellige innleggene og chatten...:-)

Eller så er det fordi at chatboksen registrerer aktivitet når man åpner chatteboksen, eller markerer inne i tekstboksen...

Gjest Uroria
Skrevet

Fordi Facebook har øyesensor, og dermed registrerer når en bruker leser de forskjellige innleggene og chatten...:-)

Eller så er det fordi at chatboksen registrerer aktivitet når man åpner chatteboksen, eller markerer inne i tekstboksen...

Ok, det med å "markere inne i chatteboksen" virket jo som en logisk forklaring. Så om jeg sitter helt i ro og bare stirrer på teksten som er sendt til meg, kan ikke motparten "se" dette..? hehe.

Skrevet

Ok, det med å "markere inne i chatteboksen" virket jo som en logisk forklaring. Så om jeg sitter helt i ro og bare stirrer på teksten som er sendt til meg, kan ikke motparten "se" dette..? hehe.

En får late som en har vært på do i 3 timer om det er noen man ikke vil snakke med :) -jeg har bare familien på chatten jeg.

Skrevet

Man ser det egentlig å varselet om at man har fått en ny chat - boksen blinker, og navnet til den som har sendt chat veksler med Facebook-teksten på fanen... Når man har gjort en aktiv handling for at dette skal stoppe, vil også meldingen stå som sett...

Så noe paranoide tanker trengs nok ikke i denne sammenhengen:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...