Gå til innhold

Når MÅ alle skifte facebook profil?

Anbefalte innlegg

Gjest Uroria
Skrevet

Dvs til den nye tidslinjen? Trodde det var i april en gang. Det var ihvertfall det jeg fikk høre. Men jeg har ihvertfall den gamle fortsatt og håper jeg får beholde den så lenge som mulig.

Skrevet

Jeg trodde også dette og byttet. Jeg savner den gamle siden, da jeg viste mye mer hvem jeg er på den måten at folk kunne se hva jeg skrev til andre. Er flink til å kommentere, men ikke til å legge ut "eget."

Skrevet

Jeg liker den gamle.

Har nå fått beskjed om at jeg får den nye 3 august, men kan bruke den fra nå om jeg velger det. Tviholder likevel på den gamle, så får vi se hva som skjer den 3.august da...

Gjest togli
Skrevet

Jeg skjønner ikke oppstyret rundt tidslinjen?? Nesten så man skulle tro det var en eller annen revolusjonerende greie... Jeg skifta nesten med det samme den kom, og har ikke tenkt en dag over det. FB-profilen ble mer spennende, og ellers ingenting endra ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke oppstyret rundt tidslinjen?? Nesten så man skulle tro det var en eller annen revolusjonerende greie... Jeg skifta nesten med det samme den kom, og har ikke tenkt en dag over det. FB-profilen ble mer spennende, og ellers ingenting endra ;)

Man får jo ikke sett hva andre gjør på facebook? På den gamle profilen kunne man se hvilke kommentarer osv som ble gitt.

Gjest togli
Skrevet

Man får jo ikke sett hva andre gjør på facebook? På den gamle profilen kunne man se hvilke kommentarer osv som ble gitt.

Jo, det kan man.... Hvis du er inne på din egen vegg ser du andres kommentarer som dukker opp i høyre felt.. er du på "fellsveggen" ser du alle kommentarer som kommer opp. Helt ærlig har jeg ikke merka andre forskjeller enn at designet på egen vegg blir mer spennende, samt at chatten endelig funker som den skal ;)

Gjest Uroria
Skrevet

Jeg trodde også dette og byttet. Jeg savner den gamle siden, da jeg viste mye mer hvem jeg er på den måten at folk kunne se hva jeg skrev til andre. Er flink til å kommentere, men ikke til å legge ut "eget."

''Jeg savner den gamle siden, da jeg viste mye mer hvem jeg er på den måten at folk kunne se hva jeg skrev til andre.''

Jeg har også stusset litt over det, siden jeg selv også er en ganske beskjeden facebook-bruker. Men her tror jeg faktisk jeg foretrekker den nye versjonen, Nettopp fordi jeg ikke alltid vil at det jeg skriver til andre skal komme på min egen vegg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...