Gå til innhold

Saaavner sønnen min…

Anbefalte innlegg

Gjest ser-frem-til-fredag
Skrevet

3 uker sommerferie med far, tar på en lengtende mamma!

Er det flere her som er såå lenge uten barna sine om sommeren??

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror det vanlige er tre uker ferie med begge foreldrene, ja.... så vi må nok bare lære oss å leve med det ;)

Ifjor sommer var mine tre døtre på ferie med faren i tre uker, og da dro jeg til syden med en kamerat for i det hele tatt å "overleve" ...da gikk tida fortere :)

Denne gangen skal de være borte i "bare" to uker og jeg sørger for å fylle dagene med lystbetonte gjøremål. Imorgen skal jeg "oppdatere" mine støpte negler ;) Torsdag dagstur til Trondheim, til helga ut på byen med venner etc... Ellers snakker jeg med jentene nesten hver dag på Facetime. Koselig :) Facetime er genialt og minsker savnet siden vi kan se hverandre og snakke sammen :) Det er de som avgjør om og når de vil ringe meg på Facetime - synes det er greiest sånn;)

Skrevet

Jeg tror det vanlige er tre uker ferie med begge foreldrene, ja.... så vi må nok bare lære oss å leve med det ;)

Ifjor sommer var mine tre døtre på ferie med faren i tre uker, og da dro jeg til syden med en kamerat for i det hele tatt å "overleve" ...da gikk tida fortere :)

Denne gangen skal de være borte i "bare" to uker og jeg sørger for å fylle dagene med lystbetonte gjøremål. Imorgen skal jeg "oppdatere" mine støpte negler ;) Torsdag dagstur til Trondheim, til helga ut på byen med venner etc... Ellers snakker jeg med jentene nesten hver dag på Facetime. Koselig :) Facetime er genialt og minsker savnet siden vi kan se hverandre og snakke sammen :) Det er de som avgjør om og når de vil ringe meg på Facetime - synes det er greiest sånn;)

:-)) Det er nesten sånn jeg har fått sommeren til å gå også. Bortsett fra at sønnen min ikke ønsker kontakt med den han ikke er hos, rett og slett fordi det gjør at han blir full av savn. Han syns det er lettere sånn, men det syns ikke mor…

Gjest togli
Skrevet

:-)) Det er nesten sånn jeg har fått sommeren til å gå også. Bortsett fra at sønnen min ikke ønsker kontakt med den han ikke er hos, rett og slett fordi det gjør at han blir full av savn. Han syns det er lettere sånn, men det syns ikke mor…

Skjønner sønnen din der...men kanskje lettere å snakke hvis han ser deg? Mine synes det er vanskelig å snakke i tlf, men når de får se meg så blir det bare moro:) Igår lagde vi grimaser til hverandre og moret oss - og jeg passer på å snakke om hvor heldige de er som er på to ferier og at jeg koser meg over at de har det helt topp - og forsikrer dem om at jeg har det fint og forteller hva jeg skal gjøre osv. Det verste for dem er tanken på at jeg er alene hjemme, så viktig at de skjønner at jeg storkoser meg med mitt samtidig som jeg gleder meg kjempemasse til de kommer hjem igjen :)

Skrevet

Skjønner sønnen din der...men kanskje lettere å snakke hvis han ser deg? Mine synes det er vanskelig å snakke i tlf, men når de får se meg så blir det bare moro:) Igår lagde vi grimaser til hverandre og moret oss - og jeg passer på å snakke om hvor heldige de er som er på to ferier og at jeg koser meg over at de har det helt topp - og forsikrer dem om at jeg har det fint og forteller hva jeg skal gjøre osv. Det verste for dem er tanken på at jeg er alene hjemme, så viktig at de skjønner at jeg storkoser meg med mitt samtidig som jeg gleder meg kjempemasse til de kommer hjem igjen :)

:-) Jeg sørger også for at gutten min vet at jeg har noe å kose meg med. Han er redd jeg skal være ensom. Men det er jeg jo ikke, selv om jeg savner han… Jeg må innrømme at jeg ikke legger skjul på at jeg har savnet ham når han endelig kommer:-)

Gjest togli
Skrevet

:-) Jeg sørger også for at gutten min vet at jeg har noe å kose meg med. Han er redd jeg skal være ensom. Men det er jeg jo ikke, selv om jeg savner han… Jeg må innrømme at jeg ikke legger skjul på at jeg har savnet ham når han endelig kommer:-)

Skjønner det ;)

Jeg har forklart ungene mine at jeg koser meg veldig når jeg en sjelden gang er alene, og at jeg aldri føler meg ensom da jeg har nok å finne på - og at det er kjempedeilig å glede seg til vi treffes igjen. Har funnet ut at ungene slår seg mer til ro der de er når de vet at jeg har det bra og ikke går og tenker på dem 24 timer i døgnet - så kan være lurt å forklare ham hva du har holdt på med osv. Barn har en tendens til å ville ta vare på mamma og pappa ;)

Gjest Jammen-er-det-tirsdag-
Skrevet

Jeg husker den første sommeren uten datteren min. Jeg gikk nesten på veggen. Men slik er det jo når man er skilt. Jeg savnet henne mye i oppveksten.

I dag er hun voksen, og jeg kan forsikre dere om at den dagen barnet tar sengen og flytter er det ti ganger værre.

Men man venner seg til, hun bor ikke en gang i samme by så vi sees ikke så ofte. Men så lenge jeg vet hun har det godt så er det mye lettere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...