Gå til innhold

Marsboere myrdet samboerpar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Hva kasuset mener med å sammenligne det daglige realiteten for hundrevis av millioner menesker som lever under disse lovene med noe fra Mars, får du spørre kasuset og ikke meg om.''

Kasuser må svare for seg sjøl, men jeg har til gode å oppleve at noen bosatt i "den vestlige verden" forsvarer steining og andre uhyrligheter. Jeg tør nesten ikke nevne 'Menneskerettigheter'...

Her har du noen snille vestlige kristne som vil drepe homofile på bibelsk maner:

Westboro Baptist Church - bevis på at alle religioner har deres ekstremister.

http://www.godhatesfags.com/photos/deathpenaltyforfags.jpg

Med vennlig hilsen

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Mandolaika

12

• Angustia

11

• EnolaGay

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jepp.

Og det morsomme er at elementet tilsynelatende mener at forsvar av Menneskerettigheter, ytringsfrihet og individets rettigheter er "stalinisme" eller "venstreekstremisme". Siden disse to gruppene (i hans verden) nok er kjente forkjempere for Menneskerettigheter, ytringsfrihet og individets rettigheter! :knegg:

Det sagt, er man langt nok til høyre så blir selvsagt selv Frp venstreekstreme! ;-)

Finens det noen oversettelse for virvarret du skriver?

Det eneste du som selvutnevnt menneskerettsforkjemper har kjempet for, er din egen rett i å plage andre folk.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Her har du noen snille vestlige kristne som vil drepe homofile på bibelsk maner:

Med vennlig hilsen

De 20 medlemmene i denne babtistmenigheten har ikke makten i land med flere hundre millioner mennesker slik shariagalningen har.

Lær deg forskjell på forskjell på ytringsrihet og handlingsfrihet.

Gjest DOLine
Skrevet

Jo, at konservative tilhører høyresiden er det automatikk i, med mindre du kaller å gjeninnføre 1500 år gamle lover for progressivt.

Både kristne og muslimske fundamentalister hører til nederst på høyre side her:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/36/European-political-spectrum.png/766px-European-political-spectrum.png

''Jo, at konservative tilhører høyresiden er det automatikk i,''

Hvis du faktisk tror at konservatisme går ut på å gjeninnføre 1500 år gamle lover er du faktisk enda dummere enn jeg trodde.

'' med mindre du kaller å gjeninnføre 1500 år gamle lover for progressivt.''

Ja, for venstresiden er jo automatisk "progressiv". Tenker du på stater som Kina, Cuba og Nord-Korea nå?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Hva kasuset mener med å sammenligne det daglige realiteten for hundrevis av millioner menesker som lever under disse lovene med noe fra Mars, får du spørre kasuset og ikke meg om.''

Kasuser må svare for seg sjøl, men jeg har til gode å oppleve at noen bosatt i "den vestlige verden" forsvarer steining og andre uhyrligheter. Jeg tør nesten ikke nevne 'Menneskerettigheter'...

Siden spammeren postet noe tøv for å dra fokus vekk fra disippelens manglende samtidsskunskap, legger jeg inn på ny:

''men jeg har til gode å oppleve at noen bosatt i "den vestlige verden" forsvarer steining og andre uhyrligheter.''

Neida, at du ikke følger så godt med er ikke noe nytt: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3519716.ece

Så, der har du ikke det til gode lenger heller..

Gjest speer
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Her har du noen snille vestlige kristne som vil drepe homofile på bibelsk maner:''

Hvor mange har WBC drept på "bibelsk maner"? Eller er det bare selveste mullah Sør som nok en gang bedriver psyko-ralling mens han febrilsk prøver å dekke over nok en ugjerning begått av sine venner, islamistene?

Gjest speer
Skrevet

'', men jeg har til gode å oppleve at noen bosatt i "den vestlige verden" forsvarer steining og andre uhyrligheter''

Da følger du veldig dårlig med.

Skrevet

''Her har du noen snille vestlige kristne som vil drepe homofile på bibelsk maner:''

Hvor mange har WBC drept på "bibelsk maner"? Eller er det bare selveste mullah Sør som nok en gang bedriver psyko-ralling mens han febrilsk prøver å dekke over nok en ugjerning begått av sine venner, islamistene?

Jeg er klar over at du gir f*en i homofile, og at du derfor skriver det du gjør, men situasjonen er faktisk slik:

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8174959

=====

''mens han febrilsk prøver å dekke over nok en ugjerning begått av sine venner, islamistene?''

At du mener Menneskerettigheter og ytringsfrihet (som er det jeg har forfektet på DOL de siste X årene) er det samme som "islamisme" sier nok mer om deg enn meg.

Skrevet

''Jo, at konservative tilhører høyresiden er det automatikk i,''

Hvis du faktisk tror at konservatisme går ut på å gjeninnføre 1500 år gamle lover er du faktisk enda dummere enn jeg trodde.

'' med mindre du kaller å gjeninnføre 1500 år gamle lover for progressivt.''

Ja, for venstresiden er jo automatisk "progressiv". Tenker du på stater som Kina, Cuba og Nord-Korea nå?

''er du faktisk enda dummere enn jeg trodde.''

Nuvel, ditt svar er omtrent som jeg forventet - mer flåseri, og intet innhold.

Og uansett om du personlig ikke liker det, så hører konservative fundamentalistiske religiøse hjemme på den politiske høyresiden.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg er klar over at du gir f*en i homofile, og at du derfor skriver det du gjør, men situasjonen er faktisk slik:

=====

''mens han febrilsk prøver å dekke over nok en ugjerning begått av sine venner, islamistene?''

At du mener Menneskerettigheter og ytringsfrihet (som er det jeg har forfektet på DOL de siste X årene) er det samme som "islamisme" sier nok mer om deg enn meg.

''Jeg er klar over at du gir f*en i homofile, og at du derfor skriver det du gjør, men situasjonen er faktisk slik:''

Hva vrøvler du om? Nær samtlige rapporterte hatoverfall av homofile her til lands de siste åra har vært utført av, ja gjett..muslimer, selvsagt.

Skrevet

'', men jeg har til gode å oppleve at noen bosatt i "den vestlige verden" forsvarer steining og andre uhyrligheter''

Da følger du veldig dårlig med.

''Da følger du veldig dårlig med.''

Og du følger ekstra godt med? Hvor mange muslimer er i din omgangskrets? Ingen?

Skrevet

''Da følger du veldig dårlig med.''

Og du følger ekstra godt med? Hvor mange muslimer er i din omgangskrets? Ingen?

Speer er totalt uvitende hva angår å kjenne muslimer - det har hun allerede bekreftet.

Så både hun og N&N er igjen tatt i løgn - ikke at det overrasker: ;-)

http://lisle.no/2011/02/04/islamsk-rad-dodsstraff-og-noen-sporsmal/

Det morsomme er jo at de to forfekter akkurat de samme verdiene som de fordømmer islamister for. N&N er DOLs mest aktive mysoginist - akkurat som mange islamister.

Med vennlig hilsen

Gjest speer
Skrevet

=====

''Jeg er klar over at du gir f*en i homofile, og at du derfor skriver det du gjør, men situasjonen er faktisk slik:''

Nå spurte jeg spesielt om WBC.

Ellers er det langt værre hvordan homofile blir trakassert og drept i muslimske land. Men det er du pussig nok uinteressert i å snakke om.

Skrevet

Nå spurte jeg spesielt om WBC.

Ellers er det langt værre hvordan homofile blir trakassert og drept i muslimske land. Men det er du pussig nok uinteressert i å snakke om.

Dine "politiske forfedre" (tidligere høyreekstreme) sendte ca 1 million homofile til Auschwitz, så dine krokodilletåerer for homofile er nettopp det - krokodilletårer.

Den eneste grunnen til at du "bryr" deg om homofile nå, er selvsagt at du tror du kan sverte muslimer med det.

Se deg selv i speilet.

I motsetning til deg så forfekter jeg Menneskerettighetene uansett hvem det gjelder, og hvem som begår ugjerninger.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Speer er totalt uvitende hva angår å kjenne muslimer - det har hun allerede bekreftet.

Så både hun og N&N er igjen tatt i løgn - ikke at det overrasker: ;-)

http://lisle.no/2011/02/04/islamsk-rad-dodsstraff-og-noen-sporsmal/

Det morsomme er jo at de to forfekter akkurat de samme verdiene som de fordømmer islamister for. N&N er DOLs mest aktive mysoginist - akkurat som mange islamister.

Med vennlig hilsen

''Så både hun og N&N er igjen tatt i løgn''

?? leser du ikke selv hva du poster? Står ikke den tøddel der som sier at disse folka er imot dødsstraff for homofili i land styrt etter Sharia og/eller at de gjerne ser Norge styrt etter slike prinsipper. Ikke en tøddel!

''mysoginist''

Oi oi. Gutten har lært seg et nytt fremmedord, gratulerer. Da gjenstår bare at du bruker det i relevante settinger.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jepp, det er en del islamister som har akkurat de samme holdningene og menneskesynet som du forfekter.

Hva skal vi gjøre med dere og rallingen deres?

Hvilke islamister? og hvilke lover?

I følge deg er jo sharia noe som hører hjemme på planetens Mars.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Dine "politiske forfedre" (tidligere høyreekstreme) sendte ca 1 million homofile til Auschwitz, så dine krokodilletåerer for homofile er nettopp det - krokodilletårer.

Den eneste grunnen til at du "bryr" deg om homofile nå, er selvsagt at du tror du kan sverte muslimer med det.

Se deg selv i speilet.

I motsetning til deg så forfekter jeg Menneskerettighetene uansett hvem det gjelder, og hvem som begår ugjerninger.

''I motsetning til deg så forfekter jeg Menneskerettighetene''

Det eneste du har forfektet i dine 12 år på DOL er spreding av mest mulig kvalme, ispedd reklame for politisk islam, pyntet med Israel/jødehat, selv om du har tonet ned den biten littegrann de siste 5-6 åra.

petter smart
Skrevet

Dette er hinsides skrekkelig og noe "det internasjonale samfunnet" og lokale krefter bør ha høyt på agendaen.

''I følge ham er jo snakk om sharia det samme som å snakke om "lovene på planeten mars", nokså ordrett gjengitt, og er således noe som ingen behøver å ta seriøst eller være redd for/skeptisk til.''

Da var det antakelig snakk om sharia-lover, steining og håndavkappinger i Norge iscenesatt av muslimer her til lands?

''Da var det antakelig snakk om sharia-lover, steining og håndavkappinger i Norge iscenesatt av muslimer her til lands?''

Inntil nylig skjedde ikke slikt i Mali heller. Men islamistene har fått fotfeste i nord og da innfører de sharia. Hvorfor skulle ikke dette skje i Norge dersom de blir mange nok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...