cathlin Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Skrevet 31. juli 2012 Pathetique. Mer Mozart i samme gata som symfoni nr 40 kan være overturen til Tryllefløyten. ''Pathetique.'' Hva, kaller du meg patetisk på klassisk-musikkspråket?;-) Takk for tipsene, skal spare dem til senere. Akkurat nå vil jeg bare høre på min sang. Men den julecden med Bugge du anbefalte var utrolig bra. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 ''Pathetique.'' Hva, kaller du meg patetisk på klassisk-musikkspråket?;-) Takk for tipsene, skal spare dem til senere. Akkurat nå vil jeg bare høre på min sang. Men den julecden med Bugge du anbefalte var utrolig bra. Den heter Sonate Pathetique, ikke Vårsonaten. Jeg blir aldri lei av Mozart 0 Siter
cathlin Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Skrevet 31. juli 2012 Den heter Sonate Pathetique, ikke Vårsonaten. Jeg blir aldri lei av Mozart Ah. Det var Mozart og ikke Beethoven. Da kan det være det går bra. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Ah. Det var Mozart og ikke Beethoven. Da kan det være det går bra. Nope, fortsatt Beethoven. Du får gi den en sjanse God natt 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Kan du huske hvilke instrumenter? Jeg liker K622, for klarinetten får tonene til å trille så fint. Med vennlig hilsen -også er den morsom å spille! Spilte gjennom 2.satsen i dag faktisk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.