Gå til innhold

Hva skjedde 22.30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra kl 22.30 til 00.08 har det blitt skrevet 18 innlegg på dol, og jeg har produsert 8 av dem. Det er nesten 50%.

Er det kollektiv dol-leggetid 22.30?, ble alle med ett introverte? Eller ble det kollektivt slutt på prokrastineringen. Noe på OL som begynte? Spennende ping-pong-kamp, kanskje. Synkronstuping. Lydboktid?

mariaflyfly
Skrevet

Jeg for min del sovna på sofaen i 23-tida. Nå er jeg veldig våken.

Skrevet

Jeg for min del sovna på sofaen i 23-tida. Nå er jeg veldig våken.

Fint. Da kan du få produsere 50% av innleggene de neste 3 timene, men jeg legger meg. Gjeeeesp.

Skrevet

Hvem i all verden fant opp synkronstuping i første omgang? Og hvem fant opp at det skulle være OL gren?! Så du fjeset på de gamle mumiene som satt og skulle dømme hopperne? Jeg er ufrivillig fasinert.

*Innom hjemom fra hytta*

Skrevet

Hvem i all verden fant opp synkronstuping i første omgang? Og hvem fant opp at det skulle være OL gren?! Så du fjeset på de gamle mumiene som satt og skulle dømme hopperne? Jeg er ufrivillig fasinert.

*Innom hjemom fra hytta*

Vet ikke. Det var interessant å se på.

Skrevet

heyy

ikke diss introverte!

knurr.

En nærtagen introvert?

Skrevet

Huff, dette blir kjedelig for meg, for nå er klokken over 22:30 igjen... og jeg er i godt humør og skravlesjuk.

Skrevet

Huff, dette blir kjedelig for meg, for nå er klokken over 22:30 igjen... og jeg er i godt humør og skravlesjuk.

Jepp, kjedelig;-)

Skrevet

Jepp, kjedelig;-)

Synd jeg ikke hadde vært en pest og en plage, ellers kunne jeg jo hatt det riktig så hyggelig på DOL. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...