Gå til innhold

Har Oslo blitt tøffere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som går rundt med lasso er ekstra farlige.

;o)

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

21

• Sør

14

• Dorthe

9

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, jeg bodde da ved siden av Veitvet og opplevde aldri noe tull, men ingen ungdom fikk lov å dra på Tøyenklubben og det fikk ikke de store ungene mine lov til heller ;)

Veitvetgjengen skulle alltid "ta" oss ;)

Tipper foreldrene trodde Tøyenklubben var skummel pga alle pakistanerne, men jeg opplevde _aldri_ noe negativt der. Bare kjekke folk :) (dette var nok ca i -86-87 vil jeg tro...)

Skrevet

Man skal være forsiktig med samer altså, de er ikke gode :)

Hehe ;) Da må jeg fortelle om en kompis av meg som er av samisk opprinnelse (han bor i Oslo). Han er virkelig verdens beste venn!!! Hvis det er en venn jeg kan regne 100 % med som stiller opp for meg uansett hva, så er det han. Hadde han vært min type også på andre måter, så hadde jeg jaggu fridd til ham med det samme!! :))

Skrevet

De som går rundt med lasso er ekstra farlige.

For ikke å snakke om samekniven *æææ*

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til at Oslo har blitt tøffere, men jeg har merket at rusmisbrukerene blir flytta rundt i byen f.eks fra plata til nedre del av Karl Johan, så det varierer hvor man ser dem. I tillegg har det blitt mye tigging i gatene de siste årene.

''Dop, hjemløshet og tigging. Å komme til Oslo kan gi den som har et våkent øye og hjerte for det som rører seg på gatene i Oslo intet mindre enn posttraumatisk stress-syndrom.''

Æh, det må være en svært sart sjel som har skrevet dette avisinnlegget?!

trollemor;o)
Skrevet

For ikke å snakke om samekniven *æææ*

Eller de som lusker rundt i Oslo med reinsflokken sin.....!!

Skrevet

Veitvetgjengen skulle alltid "ta" oss ;)

Tipper foreldrene trodde Tøyenklubben var skummel pga alle pakistanerne, men jeg opplevde _aldri_ noe negativt der. Bare kjekke folk :) (dette var nok ca i -86-87 vil jeg tro...)

Det var nok ikke det at det var skummelt, men veldig mange jenter som ble gravide med de gutta og dermed ble single, unge mødre.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til at Oslo har blitt tøffere, men jeg har merket at rusmisbrukerene blir flytta rundt i byen f.eks fra plata til nedre del av Karl Johan, så det varierer hvor man ser dem. I tillegg har det blitt mye tigging i gatene de siste årene.

''Dop, hjemløshet og tigging. Å komme til Oslo kan gi den som har et våkent øye og hjerte for det som rører seg på gatene i Oslo intet mindre enn posttraumatisk stress-syndrom.''

Æh, det må være en svært sart sjel som har skrevet dette avisinnlegget?!

''Jeg har ikke lagt merke til at Oslo har blitt tøffere''

Det er naturlig. Gradvise små endringer merkes ikke av dem som står midt i noe. Motsatt med dem som er innom en sjelden gang i mellom.

Skrevet

Det er naturlig. Gradvise små endringer merkes ikke av dem som står midt i noe. Motsatt med dem som er innom en sjelden gang i mellom.

Har du noen konkrete eksempler på hva du mener har endret seg?

trollemor;o)
Skrevet

Også er det forskjell på de som vil se forandringene og de som ikke leter etter forandringer............................

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Har du noen konkrete eksempler på hva du mener har endret seg?

I tillegg til at store deler minner om hovedstaden i Langtvekkistan, og ikke Norge mener du? Kort sagt fremmedgjøringen av byen.

Og i tillegg til det åpenlyse narkosalget, hordene med tvilsomme folks om henger rint overalt, negerhorer og generell følese av uhygge som aldri var der før?

Nei, lite ellers..

Skrevet

I tillegg til at store deler minner om hovedstaden i Langtvekkistan, og ikke Norge mener du? Kort sagt fremmedgjøringen av byen.

Og i tillegg til det åpenlyse narkosalget, hordene med tvilsomme folks om henger rint overalt, negerhorer og generell følese av uhygge som aldri var der før?

Nei, lite ellers..

Åja, du er mest ute etter en ny diskusjon med sør.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Også er det forskjell på de som vil se forandringene og de som ikke leter etter forandringer............................

Vel, noen blir jo så sløve med åra at sansene ikke lenger fungerer, hvis det er hva du tenker på..

Men jeg er ikke kommet dit riktig ennå:-)

trollemor;o)
Skrevet

Nei, lite ellers..

Men slik er det jo overalt, hvorfor skulle det ikke bli slik i Oslo også?? En verden i forandring, vi lever i 2012 og verden har blitt mindre.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Åja, du er mest ute etter en ny diskusjon med sør.

Neida:-)

trollemor;o)
Skrevet

Vel, noen blir jo så sløve med åra at sansene ikke lenger fungerer, hvis det er hva du tenker på..

Men jeg er ikke kommet dit riktig ennå:-)

Nei, det er ikke de jeg tenker på...

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Men slik er det jo overalt, hvorfor skulle det ikke bli slik i Oslo også?? En verden i forandring, vi lever i 2012 og verden har blitt mindre.

''Men slik er det jo overalt''

Nei, heldigvis ikke.

Skrevet

Det var nok ikke det at det var skummelt, men veldig mange jenter som ble gravide med de gutta og dermed ble single, unge mødre.

Oi, såpass ja ;) Jeg falt ikke for pakistanere jeg da... Har alltid vært mest tiltrukket av gutter med nordisk utseende ;)

Skrevet

Eller de som lusker rundt i Oslo med reinsflokken sin.....!!

Ja, gurimalla!!! Jeg hadde stukket av tvert!!

trollemor;o)
Skrevet

''Men slik er det jo overalt''

Nei, heldigvis ikke.

I større eller mindre grad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...