Gå til innhold

Har Oslo blitt tøffere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

21

• Sør

14

• Dorthe

9

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Det er vel helst slik at man skal holde seg unna visse gjenger generelt ;)

Jeg bodde i Oslo på - 80-90-tallet og de vi holdt oss unna var Veitvetgjengen husker jeg ;) Tøyenklubben var veldig populær og der var vel flertallet pakistanere - null bråk der som jeg kan huske iallefall ;)

Veitvetgjengen?

De er antakelig på Historisk Museum nå ;-)

Annonse

Gjest Nord og ned.

Huff ja.. snart har de overtatt hele Oslo :((

Tror jeg ikke.

Kommer faktisk nettopp hjem fra en tur til blandt annet Kautokeino (hvor jeg aldri har vært før). De fleste av de rundt 50% av samene som går på trygd der oppe, ser faktisk for slitne ut til å orke en tur helt til Oslo.

Annonse

Tror jeg ikke.

Kommer faktisk nettopp hjem fra en tur til blandt annet Kautokeino (hvor jeg aldri har vært før). De fleste av de rundt 50% av samene som går på trygd der oppe, ser faktisk for slitne ut til å orke en tur helt til Oslo.

Flesteparten av alle samer bor faktisk i Oslo ;) (hvis ikke ting har endret seg de siste årene...)

Gjest Nord og ned.

Flesteparten av alle samer bor faktisk i Oslo ;) (hvis ikke ting har endret seg de siste årene...)

''Flesteparten av alle samer bor faktisk i Oslo ;)''

Stemmer sikkert det. La det gjerne komme flere. Bedre at plassen foran Oslo S er fylt med reindsyr fremfor det klientellet som er der nå..

''Åja, du er mest ute etter en ny diskusjon med sør.''

Men "sør" er jo så feig at han aldri tør å svare "n&n".

Jeg synes igrunnen det er ganske genialt at sør dropper å svare ham jeg - de blir neppe enige uansett ;)

Hvia sør hadde svart ham, så hadde han fått kritikk for det også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...