Gå til innhold

Har Oslo blitt tøffere?

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det er ikke diskusjonsteknikken hans vi diskuterer nå - Vi diskuterer holdninger til andre mennesker. Det må gå an å ha to tanker i hodet på en gang. Jeg kan godt ha samme verdisyn som Sør, men allikevel være helt uenig i måten han diskuterer på (bare som et eksempel).

Selvsagt er det ikke emningene hans som er problemet her.

''Det må gå an å ha to tanker i hodet på en gang.''

Umulig å tolke det du skriver som noe annet enn at målet helliger middelet, altså at terping, spamming, trakassering, sjikane, hersketeknikker, mobbing osv. er OK så lenge du deler vedkommendes verdensanskuelse.

Deg og din Guru om det.

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

21

• Sør

14

• Dorthe

9

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvsagt er det ikke emningene hans som er problemet her.

''Det må gå an å ha to tanker i hodet på en gang.''

Umulig å tolke det du skriver som noe annet enn at målet helliger middelet, altså at terping, spamming, trakassering, sjikane, hersketeknikker, mobbing osv. er OK så lenge du deler vedkommendes verdensanskuelse.

Deg og din Guru om det.

Kan du være så snill å slutte å kalle ham min guru? Det burde ikke være slik at man ikke kan dele en annens verdisyn uten å bli stempla som at man har vedkommende som guru. Hadde han vært min guru, så hadde jeg vært enig med ham i ett og alt, og det at du ikke har funnet ut at dette ikke er tilfelle, sier mer om deg enn om meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...