Gjest en spinnvill ferie ønskes Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Jeg har noen dager igjen å bruke på ferie. Jeg har tenkt å gjøre noe absurd helt alene som ingen trenger å vite om. Forslag? gjerne sexorgier i ødemarken eller fartskjøring midt i en storby! Det skal ikke koste skjorta, men jeg har penger igjen på feriebudsjettet. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Syns du skal velge en orgie i ødemarka fremfor å sette andre i fare i byen. Lykke til, blir sikkert bra!! 0 Siter
Gjest en spinnvill ferie ønskes Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Syns du skal velge en orgie i ødemarka fremfor å sette andre i fare i byen. Lykke til, blir sikkert bra!! Jeg er lite villig til å være alene i en orgie i ødemarken, så etterlyser fremdeles ideer.... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Jeg er lite villig til å være alene i en orgie i ødemarken, så etterlyser fremdeles ideer.... Haha, blir vel ikke rare orgien nei... men få med deg noen ut i ødemarken da :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Jeg er lite villig til å være alene i en orgie i ødemarken, så etterlyser fremdeles ideer.... Jeg skjønner at du søker ekstreme opplevelser. Ingen grunn til å gjøre det alene: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8#hl=no&output=search&sclient=psy-ab&q=dogging&oq=&gs_l=&pbx=1&fp=dccdf144861b054b&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1582&bih=747 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.