Gjest Kjører bil neste gang Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Skulle ta toget i dag, og møtte opp på ubetjent stasjon. Der var selvfølgelig automaten i ustand, så jeg fikk ikke kjøpt billett. Vel på toget forsøkte jeg å forklare konduktøren at jeg ikke hadde fått kjøpt billett fordi automaten var i ustand, men det godtok han ikke. Jeg måtte betale 20 kr ekstra fordi jeg ikke hadde kjøpt billett (fra en automat i ustand) eller gå av toget på neste stasjon. Neste stajon er jo et sted langt ute i ødemarken med ett hus, så det var jo ikke noe alternativ. Er ikke noe rart at NSB mister kunder med en så stivbent kundebehandling. Hjem igjen tok jeg buss, både billigere og kortere å gå hjem. Men neste gang er ikke NSB et alternativ. Da tar jeg bilen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Synd at du fikk en slik opplevelse. Men: NSB's mobil-app er den enkle løsningen. Du bestiller ved hjelp av noen tastetrykk på telefonen din, når du vil, gjerne mens du står på stasjonen - eller når du har satt deg i setet - før konduktøren kommer. Eventuelt flere uker i forveien om du ønsker det. Jeg bruker den ofte, og synes det er superenkelt og brukervennlig. Ikke mer stress med henting av billett på stasjonen etc. http://www.nsb.no/app 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg skjønner at du er irritert over en slik kundebehandling. Men nsb sine konduktører opplever mange ganger hver eneste dag at folk ikke har billett, automaten fungerte ikke, hadde ikke tid før toget kom og så videre. Å sile ut noen som skal slippe å betale den ene 20 kronen er ikke lett. Derfor har nok nsb bestemt at billetten på toget koster 20 kroner mer, uansett årsak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjører bil neste gang Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg skjønner at du er irritert over en slik kundebehandling. Men nsb sine konduktører opplever mange ganger hver eneste dag at folk ikke har billett, automaten fungerte ikke, hadde ikke tid før toget kom og så videre. Å sile ut noen som skal slippe å betale den ene 20 kronen er ikke lett. Derfor har nok nsb bestemt at billetten på toget koster 20 kroner mer, uansett årsak. Allikevel blir det helt feil. Jeg PRØVDE å kjøpe billett, men automaten virket ikke. Skal NSB betrakte alle sine ærlige kunder som juksere da? Det må jo være lov ¨bruke skjønn? Jeg lyver ikke for å tjene 20 kroner. Det er heller ikke summen som er problemet her, men at jeg faktisk mer eller mindre blir beskyldt for å lyve. Og det irriterer meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjører bil neste gang Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Synd at du fikk en slik opplevelse. Men: NSB's mobil-app er den enkle løsningen. Du bestiller ved hjelp av noen tastetrykk på telefonen din, når du vil, gjerne mens du står på stasjonen - eller når du har satt deg i setet - før konduktøren kommer. Eventuelt flere uker i forveien om du ønsker det. Jeg bruker den ofte, og synes det er superenkelt og brukervennlig. Ikke mer stress med henting av billett på stasjonen etc. http://www.nsb.no/app Et godt tips til jeg får ny mobiltelefon. Nå har jeg en meget "brukervennlig" mobiltelefon, dvs at jeg bl.a ikke kan gå på internett med den, og ikke få lastet ned apper heller. I følge m ine barn er den fra "tidlig steinalder", og det har de nok rett i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvis du tar kontakt med NSB umiddelbart etter ankomst og gir beskjed om at automaten på den ubetjente stasjonen var i ustand, kan det hende du får refundert de 20 kr. Men da har du sannsynligvis brukt den opp på tid og tlf.-utgifter.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvis du tar kontakt med NSB umiddelbart etter ankomst og gir beskjed om at automaten på den ubetjente stasjonen var i ustand, kan det hende du får refundert de 20 kr. Men da har du sannsynligvis brukt den opp på tid og tlf.-utgifter.... .......det er allikevel noe med prinsippet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 .......det er allikevel noe med prinsippet Aldeles enig i det! Her blir man jo "bundet på hender og føtter". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382195-sint-p%C3%A5-nsb/#findComment-3372179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.