Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min blir snart 12. Jeg er må innrømme at jeg gruer meg for å finne på en kul bursdag, samt gjennomføre den, med 10-12 viltre gutter. Han har hatt sånne bursdager hvert år frem til nå. I år tenkte jeg å gi han et valg. Hvis han velger bort bursdagsfeiringen, da får han pengene det koster (ca 1500 kroner). Er det feil av meg å tenke på å gi han et sånt valg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382208-hva-syns-dere-om-dette%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så vanskelig å organisere en bursdag da? Hvorfor ikke alliere deg med et par foreldre, og kjøre gjengen til Mac Donalds eller Peppes Pizza og ha feiringen der?

Jeg tror jeg ville følt det litt "feil" å la ungen stå for valget mellom selskap og penger...... Det er uansett ikke lenge til han dropper bursdagsfeiringene..

Er det så vanskelig å organisere en bursdag da? Hvorfor ikke alliere deg med et par foreldre, og kjøre gjengen til Mac Donalds eller Peppes Pizza og ha feiringen der?

Jeg tror jeg ville følt det litt "feil" å la ungen stå for valget mellom selskap og penger...... Det er uansett ikke lenge til han dropper bursdagsfeiringene..

Vi hadde kino-bursdag med påfølgende peppes-besøk sist bursdag. Jeg har ikke bil, og syntes det var et mareritt å gjete 12 stk 11-åringer hjemmefra - til byen - og hjem igjen.

sorry…

Vi hadde kino-bursdag med påfølgende peppes-besøk sist bursdag. Jeg har ikke bil, og syntes det var et mareritt å gjete 12 stk 11-åringer hjemmefra - til byen - og hjem igjen.

sorry…

Utebursdag da? Tenne bål i skogen og servere pølser med brød?

Annonse

Når ungene er så store har vi kuttet ut store bursdagsfeiringer, men ungen har 2-3 kompiser hjemme på pizza og xbox eller noe sånt en kveld. Tror de koste seg stort!

Jentungen skal ha to venninner på filmkveld, pappas pizza og overnatting og de gleder seg som bare det! :o)

Hele-klassen-bursdager opphører etter 10-årsdagen hos oss og hos mange av de andre i klassen også har jeg inntrykk av.

Men har de andre som fyller 12, fortsatt slike store bursdager?

Kan han tenke seg pizza og kino (eller bowling eller noe annet) med etpar bestekompiser, i stedet for en hel flokk? I så fall synes jeg ikke du trenger å bestikke ham, men du kan jo legge en pengeseddel sammen med gaven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...