Gjest spyrja Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Eller, nå er jeg egentlig fjerdemann- visst jeg skal skrive det bokstavelig. Jeg fikk ei ny venninne for halvtanna år siden eller noe, som jeg har hatt mye kontakt med- ofte flere ganger i uken. Hun fikk to andre venninner på omtrent samme tidspunkt (de fleste av oss nye i byen), som ble en "klikk". Jeg har merka at venninna mi ofte inviterte meg med til ting dem skulle finne på, og av og til kom jeg, av og til ikke. Vi møtes av og til alle fire uten at jeg føler jeg er femtemann- i spesielle "vennekrets" arrangementer. Venninna mi har sagt, at hun blir irritert når ei av venninnene hennes i trekløveren ikke spør meg når hun tar intinativ til noe. Jeg kan kanskje merke noen ganger, at jeg får signaler om at jeg ikke er ønsket i deres "Indre krets", og at de kanskje ønsker å holde meg litt mere ute i perifiriet- uten om min venninne da. Men jeg blir jo litt forvirra, og siden det er slik, så føler jeg meg litt ubekvem når vi først møtes- noen ganger som om jeg trenger meg litt på, dette fordi det er min venninnne som spør meg som regel. Nå har de vært på en liten ferie sammen, uten at jeg visste det, og jeg skjønner jo at venninna mi har latt være å fortelle meg om det, fordi hun sikkert er redd for at jeg skal bli lei meg... Blir jeg lei meg? Kanskje litt, men samtidig så godtar jeg de tre har en klikk, jeg ikke er en del av. Jeg har jo andre venner, men det føles kanskje litt som om det er foregått bak min rygg, og det blir nesten litt ubehagelig... Jeg tror egentlig jeg driter i dem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382216-femtemann-i-vennekrets/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg synes igrunnen du tar dette fint, jeg Du får bare fortsette å prøve å være en god venninne, så kanskje det går seg til etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382216-femtemann-i-vennekrets/#findComment-3372295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.