PieLill Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 ''I Frankrike kan man f.eks. risikere en ganske høy bot dersom man ikke har alkometer i bilen sin.'' Ja, kom i år den merkelige loven der. I Sveits er det tusenvis i bot hvis GPS'en har fotoboksvarsling, noe nesten alle man får kjøpt her har. Fotoboksvarsling er forbudt i Frankriket også. mvh 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Fotoboksvarsling er forbudt i Frankriket også. mvh Ja, der har det også kommet forbud. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Her har det vært dårlig møblert i hjemmet :-( 0 Siter
PieLill Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Her har det vært dårlig møblert i hjemmet :-( Sannsynligvis for få bøker i hyllene. mvh 0 Siter
Gjest Yulrikke Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 Jeg skrev jo at jeg ikke visste om jeg skulle le eller grine? Ser helt klart morsomheten i dette, men når man er i et land der man ikke kjenner straffenivået rundt diverse saker, så bør man ikke være så idiot at man tar slike sjanser.... I Norge straffes man neppe med annet enn bøter for noe slikt, så da hadde jeg ledd godt av stuntet.. noe annet er det i et land der man straffer folk på helt andre måter. Da er det snakk om idioti. I Norge hadde de kanskje fått en advarsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.