Gå til innhold

Håp for fremtiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• mrxx

9

• christensen1365381166

3

• Nord og ned

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Nord og ned.

''- Norsk ungdom ønsker ikke at det skal legges til rette for økt innvandring eller flere asylsøkere til Norge. ''

Ingen grunn til begeistring. Også denne generasjonen blir nok hjernevasket på multikulturalismens alter.

''Også denne generasjonen blir nok hjernevasket på multikulturalismens alter.''

Sant nok. Dessuten er det vel minst 20 år for seint å bygge demning mot flommen i alle fall..

..sukk.

''- Norsk ungdom ønsker ikke at det skal legges til rette for økt innvandring eller flere asylsøkere til Norge. ''

Ingen grunn til begeistring. Også denne generasjonen blir nok hjernevasket på multikulturalismens alter.

''Også denne generasjonen blir nok hjernevasket på multikulturalismens alter. – christensen

''

Nuvel, monokulturalismens alter - Nord Korea - bruker nok nok langt mer hjernevasking, enn resten av verden. Du er kanskje en av disse kommunistene som støtter NK?

Multikulturalisme er omtrent universalt i dag, med noen få unntak som Nord Korea. Fremadstormende land som Brasil, India, Kina, og land som USA og mesteparten av Europa - er kjent for multikulturalismen.

Uansett - det er (heldigvis) ingen vei tilbake til den mørke middelalderen.

''Også denne generasjonen blir nok hjernevasket på multikulturalismens alter. – christensen

''

Nuvel, monokulturalismens alter - Nord Korea - bruker nok nok langt mer hjernevasking, enn resten av verden. Du er kanskje en av disse kommunistene som støtter NK?

Multikulturalisme er omtrent universalt i dag, med noen få unntak som Nord Korea. Fremadstormende land som Brasil, India, Kina, og land som USA og mesteparten av Europa - er kjent for multikulturalismen.

Registrerer at du nok engang er ute og støtter det diktaturiske Kina med sine talløse samvittighetsfanger, og bruker dem som et positivt eksempel.

Du hoppet også bukk over at det supervellykkede landet SørKorea er nesten like monolulturelt som Nord.

Kutt ut din virkelighetsfalsifisering.

christensen1365381166

''

Ha-ha, du er så morsom. Nå har du sittet og ventet i mer enn en time på at noen skulle svare N&N slik at du også kan få svart. For å svare N&N direkte, nei det kan du ikke!

Annonse

Ha-ha, du er så morsom. Nå har du sittet og ventet i mer enn en time på at noen skulle svare N&N slik at du også kan få svart. For å svare N&N direkte, nei det kan du ikke!

Så morsomt - du evner ikke å komme med ett eneste motargument på det jeg skrev. :humre: Ingenting har du svar på.

(Det er intet behov for å svare N&N - han spammer ned innboksen min uansett med den vanlige Sagaen fra en Forstoppet Gammeldass, helt uavhengig av hva jeg skriver.)

christensen1365381166

Så morsomt - du evner ikke å komme med ett eneste motargument på det jeg skrev. :humre: Ingenting har du svar på.

(Det er intet behov for å svare N&N - han spammer ned innboksen min uansett med den vanlige Sagaen fra en Forstoppet Gammeldass, helt uavhengig av hva jeg skriver.)

''Så morsomt - du evner ikke å komme med ett eneste motargument på det jeg skrev.''

De såkalte argumentene dine har blitt tilbakevist utallige ganger tidligere.

''(Det er intet behov for å svare N&N - han spammer ned innboksen min uansett med den vanlige Sagaen fra en Forstoppet Gammeldass, helt uavhengig av hva jeg skriver.)''

Men du er hele tiden påpasselig med å svare via 3. mann. *knegg*

''Så morsomt - du evner ikke å komme med ett eneste motargument på det jeg skrev.''

''(Det er intet behov for å svare N&N - han spammer ned innboksen min uansett med den vanlige Sagaen fra en Forstoppet Gammeldass, helt uavhengig av hva jeg skriver.)''

''De såkalte argumentene dine har blitt tilbakevist utallige ganger tidligere.''

Hvor da? Link? Det bør jo være lett siden du påstår det skal ha skjedd "utallige" ganger...

Eller har du heller "beklageligvis" ingen link, slik at det du skriver bare er en løs og løgnaktig påstand.

Gjest asersdfgh

''Men du er hele tiden påpasselig med å svare via 3. mann. *knegg*''

Tydeligvis...

Gjest Nord og ned.

Selvsagt, slik at han senere kan sutre over at jeg besvarer tullet hans i tråder som jeg selv har startet:-)

Fyren er en elendig dårlig vits far ende til annen.

Gjest Nord og ned.

''han spammer ned innboksen min uansett med den vanlige Sagaen fra en Forstoppet Gammeldass, helt uavhengig av hva jeg skriver.)''

Jeg gjentar: Har aldri sett en dassvegg med så mye samfunnskadelig propagada som den du spyr ut over forumet.

Du skriver jo bare det samme ensporede tøvet om og om og om igjen år etter år etter år, så hvordan skal da svarene kunne bli så ulike?

Gjest asdfsdfg

Selvsagt, slik at han senere kan sutre over at jeg besvarer tullet hans i tråder som jeg selv har startet:-)

Fyren er en elendig dårlig vits far ende til annen.

''Fyren er en elendig dårlig vits far ende til annen.''

Problemet er at ingen av dere er helt gode. Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Problemet er at ingen av dere er helt gode. Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner.

''Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner''

Dette er bare tull. Trådene om innvandring/islamisme/flerkultur auto-raseres enten jeg deltar i dem eller ikke.

Gjest kattenjammer

''Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner.''

Det er feil. Disse diskusjonene, som KUNNE blitt interessante, ødelegges av kun én person. Og det er ikke N&N.

Gjest asdrsdft

''Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner''

Dette er bare tull. Trådene om innvandring/islamisme/flerkultur auto-raseres enten jeg deltar i dem eller ikke.

''Trådene om innvandring/islamisme/flerkultur auto-raseres enten jeg deltar i dem eller ikke.

''

Akkurat det kan jeg jo være enig i :-(

Gjest Nord og ned.

Hun skrev _dere_ , ikke _deg_ ;)

Nettopp, og jeg poengterete at han ikke trenger bistand av noen, ei heller meg for å ødelegge tråder om emner han ikke ønsker diskutert.

Det gjelder jo for øvrig mange andre emner også, ut over de jeg nevnte og pleire blande meg inn i e.g. hundehold, synskhet, religion, seksuelle avvik etc. Samme kvernede og blinde fanatsisme og nedlatenhet ovenfor meningsmotstandere over hele fjøla, uansett tema.

''Sammen ødelegger dere mulighetene for interessante diskusjoner.''

Det er feil. Disse diskusjonene, som KUNNE blitt interessante, ødelegges av kun én person. Og det er ikke N&N.

Kom gjerne med konkrete eksempler på det du påstår...

Og siden du ikke kan det, oppfordrer jeg deg til å ta resten av personsnakket ditt på doveggen hjemme.

Gjest Nord og ned.

Kom gjerne med konkrete eksempler på det du påstår...

Og siden du ikke kan det, oppfordrer jeg deg til å ta resten av personsnakket ditt på doveggen hjemme.

''Kom gjerne med konkrete eksempler på det du påstår...''

Hahahaha. Av og til er du morsom også..om enn ufrivillig.

Det skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...