Gå til innhold

Håp for fremtiden?

Anbefalte innlegg

Du får vel bare bli vant med at jeg ikke har den samme trangen til å diskutere "Sør" som du har.

:-)

Det jeg forsøker diskutere med deg er hvorfor du til stadighet har problemer i trådene du deltar i. Det er ikke tilfeldig, selv om du tydeligvis tror at det er alle andre det er noe galt med.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• mrxx

9

• christensen1365381166

3

• Nord og ned

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Vel, nå er dette ett seriøst forsøk på å prøve å la deg forstå hvorfor du til stadighet kommer opp i problemer og da dekker du deg bak at dette er personfokus. Det er mulig det, men det er likevel årsaken til at du i hver eneste tråd du diskuterer i kommer opp i problemer.

Hvorfor er det slik at du stadig får tilbakemeldinger på diskusjonsteknikken din? Det er jo ikke bare enkeltpersoner, men i løpet av de årene du har vært her, så begynner antallet å bli ganske høyt. Da må det være lov til å spørre deg om hvorfor du tror det er slik, tar alle feil?

Igjen, hvis du er interessert i lange utredninger om "Sør", så ta denne besettelsen din på doveggen hjemme. :-)

Til alles beste, også din egen.

Det jeg forsøker diskutere med deg er hvorfor du til stadighet har problemer i trådene du deltar i. Det er ikke tilfeldig, selv om du tydeligvis tror at det er alle andre det er noe galt med.

Jepp, og det jeg har fortalt deg de siste 100 gangene som du har henvendt deg til meg, er at jeg ikke deler din besettelse for å diskutere "Sør", og hvis du insisterer så vennligst gjør det på doveggen hjemme hos deg selv.

Enkelt og greit.

Jepp, og det jeg har fortalt deg de siste 100 gangene som du har henvendt deg til meg, er at jeg ikke deler din besettelse for å diskutere "Sør", og hvis du insisterer så vennligst gjør det på doveggen hjemme hos deg selv.

Enkelt og greit.

Men hvorfor får du stadig tilbakemeldinger på hvordan du opptre på nettet? Er det alle andres feil?

Annonse

Joda, er klar over det - og jeg har personlig sagt fra til Sør før, så han vet meget godt hva jeg mener om saken ;)

Jeg synes allikevel innvandringsdebattene er direkte ubehagelige her inne fordi det er så utrolig mange som kunne sagt noe fornuftig, men som ikke slipper til fordi de ikke orker. å diskutere på et så lavt nivå....

'' fordi de ikke orker. å diskutere på et så lavt nivå....''

Yes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...