Gå til innhold

Neste generasjon er sikra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferskenblomst

''og sørger for å holde soverommet udyrfritt.

''

og Ferskenblomstfritt, også. Jeg sover nemlig ikke på soverommet hvis jeg VET at det er en edderkopp der. Ser jeg den roper jeg på min min bedre halvdel, som er en mester i å fjerne edderkopper. Problemet kommer hvis jeg har sett den, men at den er borte før mannen får tatt den. Da må han lete til den er vekk. Jeg har nemlig ikke tenkt å våkne ved at den tramper rundt i taket om natten.

Annonse

''og sørger for å holde soverommet udyrfritt.

''

og Ferskenblomstfritt, også. Jeg sover nemlig ikke på soverommet hvis jeg VET at det er en edderkopp der. Ser jeg den roper jeg på min min bedre halvdel, som er en mester i å fjerne edderkopper. Problemet kommer hvis jeg har sett den, men at den er borte før mannen får tatt den. Da må han lete til den er vekk. Jeg har nemlig ikke tenkt å våkne ved at den tramper rundt i taket om natten.

Jeg kan bare konstatere at jeg forstår deg så inderlig vel!! Gå og legge seg i et rom der man vet det er en edderkopp???? Kommer ikke på tale!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...